Servicehandläggare till kontaktcenter (vikariat)

Servicehandläggare till kontaktcenter (vikariat)

Arbetsbeskrivning

Landskrona är på frammarsch på många plan. Nya områden med havsnära boende växer fram och allt fler företag väljer att etablera sig just här. Läget mitt i Öresundsregionen med närhet till bad och stad, natur och kultur lockar allt fler till inflyttning, etablering och besök.
I Landskrona stad med drygt 3300 medarbetare arbetar vi efter vår värdegrund BRA, där B står för bemötande, R för resultat och A för ansvar. Vår värdegrund ska genomsyra all vår verksamhet och vi ska vara en arbetsplats där du känner arbetsglädje och stolthet. Här finns utrymme för dig med mod och handlingskraft och du får möjlighet att utvecklas.
Vill du vara med och påverka utvecklingen i en av Skånes mest spännande städer? Välkommen med din ansökan!



ARBETSUPPGIFTER
I rollen som vikarierande servicehandläggare ingår alla arbetsuppgifter som erbjudas av kontaktcenters serviceverksamhet såsom telefonservice, besöksservice, service via olika digitala kanaler och administration. Arbetsuppgifterna är mycket varierande. För dig som har rätt attityd, ambitioner och redo för en riktigt spännande resa tillsammans med hela Landskrona stads organisation blir detta en mycket rolig och givande arbetsplats med 10 nära kollegor i trevliga lokaler i hjärtat av Landskronas stadshus.

För att trivas hos oss krävs det att du gillar att arbeta i en miljö med ständiga förändringar och ett högt tempo. Du drivs också av att vara med och utveckla genom att se möjligheter och lösa utmaningar.
Arbetstiden är förlagd enligt schema och innebär i huvudsak arbete under dagtid, men vid särskilda evenemang kan även helg- och kvällsarbete förekomma.


KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har/är:
• Eftergymnasial utbildning eller arbetslivserfarenhet som bedöms likvärdigt
• En riktig stjärna på att ge service
• Trivs i rollen att vara stadens ansikte utåt
• Har hög social kompetens
• Har starkt kundfokus och har lätt för att skapa goda relationer med andra
• Är lösningsorienterad och trivs i högt tempo
• Hög IT-mognad då du kommer att arbeta i många IT-baserade system samtidigt
• God samtalsteknik i telefon
• Vana och skicklighet i informationssökning via internet samt en god förmåga att hantera sociala medier
• Erfarenhets av chattadministration är meriterande
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Andra språk är meriterande.

För att lyckas ser vi att du är självgående, drivande och har förmågan att skapa förtroende hos de du är i kontakt med. Du har ett genuint intresse för teknik och dess utveckling i en serviceorganisation men kan också kommunicera det på ett begripligt sätt till din omgivning. Din verbala förmåga gör att du har lätt att ta information och omsätta den till handling.

På ett kontaktcenter är sammanhållning och laganda viktigt, därför är det viktigt att du trivs med att jobba i grupp, att hjälpas åt hela tiden för att gemensamt hantera arbetsdagen så att den blir bra för hela arbetsgruppen.


ÖVRIGT
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Landskrona stad använder vi rekryteringsverktyget Visma Recruit. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via Visma Recruit genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du till Visma Recruit 0771-693 693. En ansökan till Landskrona stad är en allmän handling och dina personuppgifter hanteras enligt personuppgiftslagen.

Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanber vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling samt annonserings- och rekryteringshjälp

Sammanfattning

Liknande jobb


25 november 2024

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

22 november 2024