OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du arbetat med kundservice tidigare och vill fortsätta i en liknande roll? Vill du hjälpa människor och ge service av hög klass? Har du även en teknisk förmåga och känner dig bekväm i att söka på webben? I så fall bör du söka vår tjänst där vi söker en Servicehandläggare/Kundtjänstmedarbetare till en kommunal organisation centralt belägen i Stockholm. I rollen som Servicehandläggare kommer du att besvara allmänhetens frågor och hjälpa både privatpersoner och företag med olika frågor. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer därmed bl.a. att bestå av att besvara, registrera och lösa inkommande ärenden via telefon, webb, email och post samt att hantera och i viss mån handlägga ärenden. Kravprofil - Gymnasial utbildning - Erfarenhet av arbete från kundserviceverksamhet - Goda datorkunskaper i Office-paketet - Vana av informationssökning och snabbkommandon - God telefonvana - Du utrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Du är en positiv, flexibel och stresstålig person som har lätt för att samarbeta och skapar goda relationer. Vidare är du lösningsorienterad, drivande, förändringsbenägen samt kan ta egna initiativ. Det är viktigt att du har en mycket väl utvecklad servicekänsla och vilja att lösa inkommande frågor.