OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagsbeskrivning
Quick Office är sedan 25 år en ledande leverantör av flexibla arbetsplatser i Stockholm. I dagsläget befinner vi oss i en branschglidning där Quick Office nu tar klivet vidare till nästa generation av arbetsmiljöer; en mix av hybrida kontorslösningar, service och möten. Quick Office står inför en bredare Sverige-etablering och en väldigt intressant tillväxtresa.
Vad vi söker
Quick Office söker en Servicehost med tidigare erfarenhet från servicebranschen (gärna hotell/restaurang/konferens) till vårt fina kontor på Drottninggatan. Vi håller på att genomgå ett affärssystems byte och söker någon som är öppen för att jobba på en arbetsplats i förändring. Vår Servicehost är ansvarig för driften på kontoret och säkerställer att enheten drivs enligt kontorets handbok.
Generella arbetsuppgifter:
Att själv bemanna reception och telefoni.
Ansvara för mötesrumsbokningar, göra beställningar och utföra servering vid catering.
Sköta administrationen kring hyresgästernas avtal.
Mindre inköp till enheten.
I enlighet med checklistor i driftshandboken utföra dagliga servicerundor på enheten.
Allmänna kontorsgöromål såsom posthantering och inkommande samtal.
Att medverka till in- och merförsäljning.
Utföra visningar för potentiella kunder.
Bemöta kunders invändningar och synpunkter och agera därefter.
Vara väl insatt i kundernas avtal.
Anordna kundfrukost.
Rapportera utan fördröjning till berörda i organisationen såsom behov av stöd eller avvikelser.
Kvalitetssäkra enheten i enlighet med driftshandboken.
Utrustning av kontoret, möblering samt styling av kontorsrum enligt manual vid in och utflytt samt ombyggnationer.
Vem vi söker
Som Servicehost är du den första personen som gästen möter, därför är det av stor vikt att du har ett varmt bemötande och är uppmärksam på detaljer och gästens behov. Du har ett brinnande intresse för människor samt gillar ordning och reda både i ditt eget och dina kollegors arbete. Allt för att ge våra gäster en fantastisk upplevelse. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att bemanna receptionen, leverera service i världsklass och ansvara för att kontoret alltid ser presentabelt ut.
I rollen som Servicehost är du ansvarig för värdskapet för hela kontoret både gentemot externa kunder och hyresgäster. Förutom att ansvara för driften är du dessutom duktig på att prioritera arbetsuppgifter så att verksamheten flyter på.
Hos oss får du ta ett stort eget ansvar för att ta dem beslut som krävs för att göra gästen nöjd och leverera fantastisk service. Vi lovar dig en arbetsplats som är föränderlig och där ingen dag är den andra lik. Du gillar att ha många bollar i luften och att göra fler saker samtidigt. Vi är övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens och erfarenhet som vi överträffar gästens förväntningar.
Vad vi erbjuder
Vi är en liten organisation med en verksamhet som ger dig stora möjligheter. Du får vara med på resan då vår organisation går vidare mot målet att dubblera omsättningen på ett par år. Vi är otroligt stolta över våra kontor och vi bryr oss genuint om våra medarbetare och medlemmar.
För tillfället är detta ett vikariat men det finns möjlighet till förlängning för rätt person.
En attraktiv arbetsplats med härlig gemenskap, stark företagskultur och trevliga kollegor.
Möjlighet att vara med om en spännande resa framöver och växa med bolaget.
Möjlighet att arbeta självständigt och flexibelt.
Jobba i en spännande bransch som är under konstant utveckling.
_______________________________________________________
Anställningstyp: Heltid, med möjlighet till tillsvidare anställning för rätt person.
Lön: Månadslön
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Rapporterar till: Regional Office Manager, Evelina Hindliden
Arbetsplats: Svärdvägen 21,18233 Danderyd