OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Saabs Skrovkonstruktion söker nu en Administratör med känsla för service och ordning. Är du redo för ett konsultuppdrag med goda möjligheter till förlängning?
Om företaget
Saab är ett globalt försvars- och säkerhetsföretag verksamt inom flyg-, land- och marinförsvar, civil säkerhet och kommersiell flygteknik. De är 14 700 medarbetare och har verksamhet på alla kontinenter. Tekniskt är de ledande inom många områden och en femtedel av intäkterna går till forskning och utveckling.
Saab är också ett möjligheternas företag. Ett företag som ser mångfald som en tillgång och där du som medarbetare får stort ansvar och goda utvecklingsmöjligheter. Det är också ett företag som respekterar varje människas behov av ett liv utanför arbetet.
Dina arbetsuppgifter
Som Administratör för område Skrovkonstruktion ansvarar du för och har till uppgift att stödja och avlasta områdeschef, sektionschefer och projektledare i tillämpliga arbetsuppgifter. Exempel på viktiga arbetsuppgifter som kommer att vara stor del av din vardag är resurshantering (konsulter/partner/nyanställningar), ekonomi/fakturabevakning, arbetsmiljöfrågor och registerhantering.
Din roll kommer innebära att vara alla medarbetare inom området behjälplig med exempelvis bokningar av resor och inköp/beställning av kontorsmaterial eller annan utrusning. Du ingår i områdets ledningsgrupp med ansvar för att föra beslutslog och uppdatera aktionslistor.
Din profil
För att trivas i rollen och leva upp till förväntningarna ser vi att du är en positiv och kundorienterad person med stort eget driv och initiativförmåga. Du är välorganiserad och tycker om ordning och reda samt har lätt för att samarbeta och kommunicera. Goda språkkunskaper krävs i både engelska och svenska, i tal och skrift. Meriterande erfarenheter är att ha verkat sammanhållande och drivande av uppgifter från start till mål, det vill säga leverera resultat samt ha erfarenhet av administrativt arbete i både linje och projekt.
Ansökningsförfarande
Urvalet sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan på www.industrikomeptens.se redan idag!
Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta ansvariga rekryterare Josefine Kindahl, josefine.kindahl@industrikompetens.se eller Jessica Jacobsson, jessica.jacobsson@industrikompetens.se
Väl mött med din ansökan!
Om oss
Industrikompetens och Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning. Vårt tjänsteutbud består av Rekrytering, Bemanning och Omställning och våra kunder finns främst inom industri och IT. På uppdrag av våra ägare är vi djupt engagerade i utbildningar och kompetensförsörjningsfrågor och fungerar som en naturlig samlingspunkt för våra kund- och ägarföretag genom våra olika nätverk.
Kontaktpersoner på detta företaget
Susanne Dahl
0730- 72 66 37
Linda Strandman
Lotta Weberg Hoff
0767-781502
Linda Strandman
076-778 15 10
Patrik Funke
076-778 15 29
Jessica Jacobsson
013-32 94 02
Patrik Funke
013-32 94 22
Jessica Jacobsson
013-329402
Linda Strandman
0767781510
Tobias Knutson
013-32 94 23