Serviceinriktad administratör för deltidstjänst

Serviceinriktad administratör för deltidstjänst

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som administratör hos vår kund kommer du att tilldelas mycket vardagligt ansvar och vara ett viktigt nav i verksamheten. Du sköter en stor del av företagets olika kontaktytor och blir därför deras ansikte utåt. Utöver detta ingår både för- och efterbearbetning av material. Arbetet sträcker sig över en rad områden och det är därför viktigt att trivas i en varierande miljö.

Du kommer på företagets kontor i Lund att tillhöra ett litet team där samarbetsförmågan är avgörande. Tjänsten är på 50% och arbetstiderna beräknas vara förlagda samtliga vardagar 08-12.

I din roll som administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

- Tidsbeställning
- Planering och bokning
- Dialog med interna och externa kontaktytor
- Kundfakturering och kundreskontra
- Leverantörsfakturahantering

Tjänsten som administratör är ett konsultuppdrag som initialt sträcker sig nio månader framåt med chans till förlängning. Start sker enligt överenskommelse.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administration och kundservice. Du är lösningsorienterad och besitter en stor dos social kompetens där du har en vilja och förmåga att kommunicera med både kunder och kollegor. I rollen är det även viktigt att vara flexibel och kunna skifta mellan olika arbetsuppgifter, där du prioriterar vad som är viktigast just nu. Utöver detta ansvarar du för flera ekonomiska delar och det är därför av stor vikt att du är noggrann och ansvarstagande.

Viktigt för tjänsten är:

- Erfarenhet från administrativt arbete
- Kunskaper i Visma Administration eller likvärdigt
- Kunskaper i Microsoft Office, Word & Excel
- Flytande svenska i både tal och skrift

Vidare så är det meriterande att kunna kommunicera på tyska. Även erfarenhet kring ekonomiska delar i form av fakturering och uppföljning är meriterande men inte ett krav.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet och går igenom ansökningar löpande så vänta därför inte med din ansökan.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Mimmi Svedin via Adecco 010 – 173 73 00 alt. mimmi.svedin@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administratör, Deltid, Lund, Ekonomi, Visma, Konsult, Adecco

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 juni 2021
  • Ansök senast: 30 juni 2021

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024