Serviceinriktad administratör för kommande uppdrag

Arbetsbeskrivning

Assistent
Har du erfarenhet av att arbeta med dator och telefon som främsta arbetsverktyg och har lätt för dig att sätta dig in i nya system liksom har erfarenhet av att jobba mot deadlines? Då har Randstad det perfekta jobbet för dig! Randstad söker nu för omgående behov en flexibel administratör som vill arbeta som konsult på Randstad för kommande uppdrag i Göteborg.

Uppdragsgivare: Proffice Sverige AB.

Ort: Göteborg

Omfattning: Heltid

Arbetsbeskrivning

I arbetet ingår sedvanliga uppgifter inom administration, men du kan även komma att arbeta med enklare arbetsuppgifter inom ekonomi däribland fakturering. Arbetet ställer höga krav på service och det är meriterande om du tidigare arbetat i en assisterande roll. 

Randstad arbetar på uppdrag av några av Sveriges starkaste varumärken och vi månar om att vara en relevant arbetsgivare för dig som söker spännande utmaningar och som vill bredda ditt kontaktnät. Vi ser ett ökat intresse hos våra kunder efter administratörer och söker nu dig som vill arbeta som konsult på Randstad för kommande uppdrag.

Kvalifikationer

För att trivas i denna roll bör du vara van vid att arbeta med dator och telefon som främsta verktyg. Du har lätt för att sätta dig in i nya system och har erfarenhet av att arbeta mot deadlines. Du har mycket goda kunskaper i både engelska och svenska.

Det är meriterande om du har erfarenhet av SAP eller andra administrativa system. Du har gärna en eftergymnasial utbildning med inriktning ekonomi eller data/IT-administration. Du har mycket goda kunskaper i både engelska och svenska.

Vi söker dig som är noggrann, analytisk och organiserad. Du arbetar snabbt, fokuserat och effektivt. Vidare är du strukturerad och du utför dina uppgifter på ett dedikerat, ansvarsfullt och serviceinriktat sätt.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-02-26, Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Patrik Schultzén, 0733571011, patrik.schultzen@randstad.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 13 februari 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


1 november 2024