Serviceinriktad administratör för vikariat

Serviceinriktad administratör för vikariat

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som är en fena på administration och service och som vill jobba hos ett nordiskt marknadsledande företag!

Dina arbetsuppgifter
Arbetet innebär varierande administrativa uppgifter så som orderregistrering och bokning av transporter. I ditt arbete har du nära kontakt med både kollegor på lager och i produktion och du sköter följande inrapportering av produktionssiffror för uppföljning.
Tjänsten kan komma att utvecklas efterhand och byggas på med fler uppgifter för exempel kontering av fakturor.

Din profil
Du som söker har erfarenhet av administration genom tidigare arbeten, praktik eller skola. För att passa i tjänsten behöver du vara noggrann, strukturerad, ha god kommunikation- och samarbetsförmåga samt en god känsla för service.
Eftersom kundföretaget ligger en bit utanför Perstorp krävs det att du har körkort och tillgång till bil.
Vidare behöver du ha god datorvana och god Svenska i både tal och skrift.

Vi erbjuder dig
Vi sätter oerhört stort värde på dig som medarbetare hos oss på Maxkompetens. Hos oss får du en personlig och prestigelös konsultchef vars främsta uppgift är att du ska trivas på din arbetsplats oavsett om du arbetar en kort period eller flera år som anställd hos oss. Din konsultchef är mån om kontakten med dig och kommer både besöka dig ute hos kundföretaget, men finns också tillgänglig via telefon och för personliga möten på Maxkompetens kontor.

Vi vill inget hellre än att hjälpa dig att utvecklas och lyckas i din jobbkarriär. Samtidigt ger vi dig branschens bästa friskvårdsersättning. Självklart erbjuder vi dig en formell trygghet när det kommer till allt det arbetsrättsliga såsom lön, semester, arbetsmiljö, friskvård, pension och sjukfrånvaro som medföljer stämpeln av att vara ett auktoriserat bemanningsföretag. Hoppas att du vill vara en del av oss!


Övrig information
Placeringsort: Utkanten av Perstorp
Start: Mars-April
Varaktighet: Vikariat 6-12 månader
Arbetstid: Dagtid
Lön: Enligt avtal

Det här är en hyrrekrytering där du blir anställd som konsult hos Maxkompetens för att arbeta hos vårt kundföretag.
Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag så ansök redan idag! Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Jenny Öster på jenny.oster@maxkompetens.se

Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 februari 2024
  • Ansök senast: 27 februari 2024

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024