OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bolaget har anor som sträcker sig över hundra år tillbaka i tiden. Navtor Nautic AB är en nautisk leverantör till yrkessjöfarten, och tillgodoser dess behov av allt från sjökort- och publikationer till digital navigering. Företaget befinner sig i en mycket expansiv fas och kunderna finns över hela världen.
Om tjänsten
I rollen som administratör på Navtor Nautic kommer du ingå i ett litet familjärt team, där ditt fokus kommer ligga på att stötta och serva verksamheten med den dagliga administrationen. Du kommer arbeta med att ge ett kvalificerat administrativt stöd till dina medarbetare och bidra till verksamhetens fortsatta utveckling.
Rollbefattning innefattar dels av administrativa arbetsuppgifter som sker i kombination med uppdrag ute i bolagets lager. Logistik uppgifterna består av att packa upp varor, plocka ordrar samt hantera inkommande gods. Detta arbete kräver god flexibilitet, noggrannhet och effektivt agerande.
Kombinationen av administrativa- samt logistiska uppgifter gör arbetet både varierande samt stimulerande. Bolaget värnar om sina anställda och ser till dess medarbetare får god kännedom kring flera arbetsområden inom verksamheten, vilket genererar en bättre förståelse för arbetets helhet.
Arbetsuppgifterna består bland annat av:
- Utföra dagliga kontorsgöromål samt andra vanligt förekommande administrativa ärenden.
- Säkerställa god kundservice via telefon och mejl.
- Arbeta ute i bolagets lager med att upprätthålla kvalitet, punktlighet och service från start till mål.
- Packa och plocka varor, ansvara för inkommande gods samt tillgodose en god ordning på lagret.
Vi söker dig som har...
- Erfarenhet från kontorsadministration eller serviceyrke där ordning och reda varit centrala delar.
- God förståelse över vikten av punktlighet och viljan att alltid ge det lilla extra.
- Har ett genuint intresse om handel eller tjänster som rör navigationsbranschen.
Krav
- Behärskar svenska/engelska i tal och skrift, då bolaget arbetar med nationella och internationella kunder.
Meriterande
- Du har erfarenhet av handel och tjänster inom shipping eller
sjösäkerhet.
- Du besitter en mycket god datorvana.
Anställningsform
Tjänsten är på heltid med start enligt överenskommelse. Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag dagtid.
Du kommer vara uthyrd via Storesupport i 3 månader, som sedan kan leda till en fastanställning hos kund.
Om oss
Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Kunderna finns i detaljhandelns alla led - lager, logistik, e-handel, butiker och leverantörer. Vi är marknadsledande och har uppdrag i hela Sverige, kontoren finns i Malmö, Göteborg och huvudkontoret i Solna, Stockholm. Koncernen startades år 2000, omsätter 400 MSEK och har 2 000 medarbetare. Storesupport ingår i Svensk Handel och har kollektivavtal med Handelsanställdas förbund. www.storesupport.se (http://www.storesupport.se/)
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Visst låter det spännande?
Det tycker vi också, så tveka inte utan skicka in din ansökan redan idag!
Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till oss på 031-743 82 90.
Varmt välkommen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Jerry Stribrant
0761-27 20 22
Victoria Blomquist
0733- 44 54 51
Anna Wolthon
08-448 07 00
Tina Hamberg
Melodi Haghiri
Lisa Schuman
Jerry Stribrant
Johan Ekström
Alexandra Drakengård
Marion Wågby