Serviceinriktad administratör till Axcell Fastighetspartner

Arbetsbeskrivning

Axcell är en heltäckande leverantör av tjänster inom Facility Management och levererar till kommersiella, offentliga och privata fastighetsägare. På kort tid har bolaget etablerat sig i södra Sverige och verksamheten bedrivs för närvarande från våra huvudorter Borås, Jönköping, Kalmar, Värnamo, Växjö, Linköping och Malmö. Läs mer på www.axcell.se

Vi söker en ny administratör till vårt team! Söker du en arbetsplats med stark värdegrund, högt tempo och god gemenskap? Är du dessutom en social person med starkt eget driv? Då kan detta vara tjänsten för dig!

Arbetsbeskrivning:
Som administratör på Axcell kommer du att arbeta med löpande ekonomiska och administrativa arbetsuppgifter. Du kommer också ingå i en arbetsgrupp som ansvarar för vår växel och att hålla ordning och reda på kontoret.

Du kommer bl.a. att arbeta med:
- Kund- och leverantörsfakturor
- Fakturering
- Löpande bokföring
- Administrera reseräkningar och körjournaler
- Arkivering
- Administration och hantering av felanmälningar från kunder

Axcell arbetar idag i affärssystemet Pyramid, VISMA administration och Urplan. Du kommer att arbeta tillsammans med controller samt ytterligare administratörer.

Arbetets omfattning:
Heltid. Start enligt överenskommelse. Tjänsten kan vara placerad antingen i Jönköping eller i Växjö beroende på var du bor. Resor till lokalkontor kan förekomma och det är därför önskvärt att du har B-körkort.

Vi kan erbjuda dig:
Ett spännande, stimulerande och utmanande jobb i en grupp av engagerade och drivna medarbetare. Vi värnar om våra anställdas utveckling och satsar på utbildning och vidareutveckling för våra medarbetare. Vi har korta beslutsvägar och du har möjlighet att kunna påverka din vardag. Som anställd hos oss kan du räkna med tryggheter som kollektivavtal, friskvård och företagshälsovård. På Axcell Fastighetspartner är teamkänslan ett utmärkande drag och här finns en tydlig gemensam vilja att jobba med ständig utveckling och ha roligt på jobbet.

Profil:
Vi söker dig som vill arbeta som administratör. Du är antingen en nyexaminerad ekonom som vill utvecklas med oss eller så har du tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har kunskap i grundläggande bokföring, Excel samt övriga Officeprogram. Om du har arbetat i affärssystemet Pyramid är det meriterande men det är inte ett krav.

Personliga egenskaper:
För att lyckas i rollen som administratör hos Axcell ser vi att du är snabblärd, trivs med många bollar i luften, gillar kontakter med både kunder och kollegor och har en mycket god samarbetsförmåga. Du tycker om att ha ordning och reda omkring dig och du har en positiv och prestigelös inställning Du är driven och engagerad samt har viljan att ge det lilla extra för att få en spännande framtid och utveckling inom vårt växande företag

Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Regionchef Patrik Lyckman, 0470–702714

Urval kommer att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag 2021-04-23.

Alla former av telefonsamtal som inte berör frågor om tjänsten, till exempel från rekryterings-/bemanningsföretag/annonssäljare undanbedes.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Axcell Fastighetspartner
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 mars 2021
  • Ansök senast: 23 april 2021

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024