OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som har erfarenhet av kundservice och som vill ge bra service och hjälpa 1300 ICA-butiker att använda ett självservicesystem. Handlarstöd är en avdelning under uppbyggnad som står inför en spännande utvecklingsresa. Från att, som idag till största del hantera frågor som rör Riktad Marknadsföring, kommer de det närmsta året utvidga till att svara på alla enklare frågor som rör butikernas marknadsföring.
Vi erbjuder dig att bli en del av Sveriges största inhousebyrå där du är med och gör vardagen lite enklare för miljontals människor varje dag. På ICA Reklam skapas kommunikation som gör skillnad för drygt 1300 ICA-butiker runt om i landet samt alla övriga bolag inom ICA Gruppen. Som inhousebyrå kombineras detaljkunskap om ICA med spetskompetens inom kommunikation och olika mediekanaler – ett brett och spännande verksamhetsområde. ICA Reklam är helt enkelt en heltäckande kommunikationsbyrå som just nu letar medarbetare till sin stora verksamhet där du kan bli en av dem.
Ansvarsområden
I rollen kommer du bland annat att:
- logga alla inkommande ärenden.
- ansvara för att säkerställa, efterleva och uppdatera rutiner i teamet, med agilt arbetssätt.
- ansvara för att säkerställa att nya funktioner och uppdateringar implementeras.
- dokumentera feedback och önskemål från butik.
- dokumenterar nya lösningar och upprätta befintliga dokument.
- arbeta proaktivt och kontakta butiker.
- utbilda nya medarbetare i teamet och de system som hanteras.
- delta i tester av systemet.
Arbetstider
Heltid. Tillsvidareanställning med sex månaders Provanställning.
Kvalifikationer
För rollen behöver du:
- lägst gymnasial utbildning, gärna inom marknadsföring/kommunikation och några års relevant arbetserfarenhet.
- dokumenterad erfarenhet av kundservice.
- god kommunikativ förmåga i svenska i tal och skrift.
Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenheter från ICA-butik eller ICA Reklam samt erfarenhet av CRM-verktyget HubSpot.
Vi lägger stor vikt vid i dina personliga egenskaper och ser att du är positiv, kundfokuserad och drivs av att ständigt förfina och förbättra processer, alltid med ett agilt arbetssätt. Du tycker om administration och har en hög inlärningsförmåga och du har en god förståelse för att sätta dig in i nya system och tekniska lösningar. Du trivs med att ha ett brett kontaktnät, vilket är enkelt eftersom du är kommunikativ och har en hög samarbetsförmåga.
Ansökan
Vi ser fram emot din ansökan senast 2021-06-20, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
I denna rekrytering samarbetar vi med Randstad Marknad och Kommunikation. Välkommen att kontakta Annika Grimelund, annika.grimelund@randstad.se, om du önskar mer information.
Om företaget
Vi på ICA ska spegla våra kunder såväl som samhället i stort och är beroende av medarbetare med olika kompetenser. Vi strävar efter att anställa människor med olika bakgrund och värdesätter den kunskap och erfarenhet det medför. Vi värnar om goda förutsättningar för ett hållbart arbetsliv för våra medarbetare med god arbetsmiljö och möjlighet till ständig utveckling. Vi tillämpar kompetensbaserad rekrytering. Drogtestning förekommer i samband med vissa av våra rekryteringsprocesser.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044