OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en serviceinriktad administratör som gillar att göra det där lilla extra på ett kontor? Nu söker vi en administratör som kommer ha ansvar för kontor och reception. Välkommen in med din ansökan!
Arbetsbeskrivning
Din roll innebär mycket service där du bland annat kommer ansvara för följande arbetsuppgifter;
• Ansvara för porttelefonen och ta emot besök
• Ta emot inkommande post och förbereda utgående post
• Viss intern service som t.ex. inköp av kontorsmaterial, städmaterial, kaffe, te och frukt
• Enklare registratoruppgifter som att t.ex. avsluta ärenden och arkivera avslutade ärenden
Du kommer även arbeta i IVO:s ärendehanteringssystem Public 360.
Vem söker vi till denna tjänst?
Vi söker dig som uppfyller följande;
• Gymnasium eller likvärdig utbildning
• Erfarenhet av arbete inom intern service
• Kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska såväl i tal som skrift
• Gärna kännedom om dokument-och ärendehanteringssystem
Du erbjuds
Ett utvecklande konsultuppdrag som administratör hos vår kund i Göteborg. Uppdraget ska påbörjas så fort som möjligt och pågå i 3 (tre) månader med möjlighet till tre (3) månaders förlängning i taget längst t.o.m. den 31 december 2022.
Låter detta som rätt nästa steg för dig? Vi ser då fram emot din ansökan redan idag! Urval och intervjuer hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Kajsa Lidén, kajsa.liden@jurek.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52