OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av kundservice, administration och filhantering? Till kund inom offentlig verksamhet i Norrköping söker vi nu en serviceinriktad administratör till den digitala tekniska arkivenheten.
Som arkivassistent kommer du bland annat arbeta med bildredigeringsprogram och filhantering. Du kommer hantera och lämna ut dokumentation både manuellt och via e-tjänst.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Du ansvarar för att dina arbetsuppgifter utförs i rätt tid med rätt kvalité.
Arbetstider
Heltid, 100%.
Period: Start så snart som möjligt fram till och med 2022-02-25, med möjlighet till förlängning.
Ort: Norrköping
Kvalifikationer
Till uppdraget som arkivassistent söker vi dig som har:
- Gymnasieutbildning.
- Arbetslivserfarenhet inom kundservice (telefon, besök, e-port och e-tjänster).
- Arbetslivserfarenhet av arbete med filhantering, gärna även redigering av filer/bilder.
- God data- och systemvana.
- Meriterande med tidigare arbetslivserfarenhet inom offentlig förvaltning och/eller erfarenhet av byggnadstekniska handlingar och ritningar.
- Meriterande med kunskap i offentlighetsprincipen, offentlighets- och sekretesslagen, arkivlagen, förvaltningslagen och kommunallagen.
Vi lägger stor vikt vid personlig tillämpning och söker dig som är flexibel, kan anpassa dig efter förändringar och ändra förhållningssätt. Du har god samarbetsförmåga, gillar att arbeta med andra och har ett lyhört och kommunikativt sätt. Du är serviceinriktad, strukturerad och kvalitetsmedveten i ditt arbete.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
2021-10-31, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Alice Lindell, alice.lindell@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044