OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu har du chansen att jobba på ett företag med en familjär känsla. Du kommer att arbeta i en blandad roll med administration och reception, där personligheten är a och o, du har administrativ erfarenhet och kan börja arbeta i februari, är det du?
På nVent sitter det ca 25 personer inom olika kompetensområden det är ett mysigt kontor som man gärna går till på morgonen. Din arbetsplats på nVent är i receptionen men dina huvudsakliga uppgifter kommer att vara mycket omväxlande uppgifter inom administration (googla gärna på bolaget)
Exempel på arbetsuppgifter:
Du kommer att ta emot orders, göra fakturor och krediteringar, ha dialog med lagret så att allt stämmer, göra olika kunduppdateringar SAP som prisändringar, skapar fakturor för serviceavdelningen, förbereda returer och ha kontakt med TNT, ibland även ha kontakt med lagret i Belgien vid olika kampanjorder.
Du har hand om inkommande samtal och kopplar dom vidare, ha hand om inköp till kontoret som lunch, fika och övriga aktiviteter t.ex påsk och jul. Koordinera mötesbokningar och utbildningar, hotell och taxibokningar samt övriga arbetsuppgifter som kan förekomma på ett kontor.
Du behöver vara en mångsysslare och är flexibel och prestigelös, vi ser att du kan arbeta självständigt då du är ensam på den här positionen. Du är noggrann kan hålla deadlines och gör dina uppgifter med ett leende samt tycker om att fixa och se till att kontoret är prydligt.
För den här rollen behöver du:
* Ha god administrativ erfarenhet
* Goda datakunskaper
* Goda engelska kunskaper
Föräldravikariat på 1 till 1 ½ år med start 1 februari, måndag till fredag på 100%
Välkommen med CV och personligt brev via manpower.se. Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor är du välkommen att kontakta Anette Högenius på anette.hogenius@manpower.se eller på telefon 031-63 15 16
Välkommen med din ansökan!