OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu har du chansen att jobba på ett företag med en familjär känsla. Du kommer att arbeta i en blandad roll med administration och reception, där personligheten är a och o, kan du börja arbeta i februari månad, sök då omgående på annonsen!
På nVent sitter det ca 25 personer inom olika kompetensområden det är ett mysigt kontor som du gärna går till på morgonen, du kommer att ha härliga arbetskollegor där du känner att du är en i teamet. Dina huvudsakliga uppgifter kommer att vara mycket roliga och omväxlande inom administration, vill du växa och lära dig nya saker sök på den här annonsen.
Exempel på arbetsuppgifter:
* Du kommer att ta emot och registrera orders
* Göra fakturor och krediteringar, ha dialog med lagret
* Olika kunduppdateringar i SAP som prisändringar mm
* Förbereda returer och ha kontakt med TNT
* Kontakt med lagret i Belgien vid olika kampanjorder
* Ta emot post och bud
För den här rollen ser vi att du behöver:
* Ha god administrativ erfarenhet
* Goda datakunskaper
* Goda engelska kunskaper
* Föräldravikariat på minst 1 år med start under februari månad, dagtid på 100%
Du behöver vara en mångsysslare och är flexibel och prestigelös, vi ser att du kan arbeta självständigt och ta ansvar för dina uppgifter. Du är noggrann kan hålla deadlines och gör dina uppgifter med ett leende samt tycker om att fixa och se till att kontoret är prydligt.
För den här rollen ser vi att du behöver:
* Ha god administrativ erfarenhet
* Goda datakunskaper
* Goda engelska kunskaper
* Föräldravikariat på minst 1 år med start under februari månad, dagtid på 100%
Välkommen med din ansökan omgående!
Registrera ditt Cv och personliga brev på manpower.se För övriga frågor är du välkommen att maila anette.hogenius@manpower.se eller ring mig på 031-63 15 16.