Serviceinriktad administratör till Servicecenter

Serviceinriktad administratör till Servicecenter

Arbetsbeskrivning

Vi söker en serviceinriktad person, med ett professionellt arbetssätt, någon som har en hög kapacitet att arbeta under stressiga situationer och är bra på att hantera olika personligheter och situationer. Informationsdisken servar alla som kommer till informationsdisken i centralhallen.
Arbetsuppgifter:
Våra kunder är patienter, besökande samt sjukhuspersonal. Tjänsten är placerad i informationsdisken i centralhallen, men  även bemanning av kundtjänst och utbildningsverksamhet med konferenslokaler kan förekomma i arbetsuppgifterna.
Informationsdisken:här arbetar vi med patientupplysning, hänvisar kunder dit de ska, hantera hittegods, journaler och varierade administrativa uppgifter tillkommer. Vi  har även utlåning av rullstolar. 
Konferens: konferensbokning och tillsyn av 4 st konferensrum och aula samt AV teknisk utrustning. Utbildningsverksamheten KIDS där man stöttar studenter med vägledning och hantering av lokalen och serviceärenden. Administrera lokalbokingar, förbereder kontrakt, lämnar ut nycklar och information till hyresgäst, besiktning av lokal samt inköp.
Kundtjänst: att ta emot beställningar, frågor och felanmälningar via telefon och vårt ärendehanteringssystem.
Det är viktigt att du trivs med telefonen och datorn som verktyg och kan navigera snabbt emellan dessa. Vi arbetar både självständigt och i ett mindre grupp.
Vi söker dig som är proaktiv, lyhörd och ansvarsfull med ett lösningsorienterat arbetssätt. Vidare är du en positiv och ödmjuk person med stort intresse för service som drivs av att göra skillnaden för kunderna. Du är trygg i dig själv och vågar ta initiativ.
Du förväntas bidra i utvecklingen av verksamheten och de administrativa rutiner som behövs för att få en välfungerande struktur. Du har ett bra bemötande och tycker att det är en viktig del i ditt arbete.
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med datorer då arbetet består av olika inmatningsarbete och administrativa rutiner

Anställningsform:
Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Arbetstider:
Måndag-fredag: 6:45-15:30 eller 10:30-19:00
Lördag-söndag: 10:00-16:00

Kvalifikationer:
gymnasieutbildning
minst 5 års dokumenterat erfarenhet av serviceyrken, information/servicedisk eller inom andra service branscher
van att arbeta i olika datorsystem, Microsoft Office-pakettet är ett krav
är servicemedveten, noggrann och har ett professionellt bemötande och vill arbeta med förbättrings-/utvecklingsarbete inom ditt område 
Svensk och engelska: mycket bra kunskaper i både tal och skrift och har lätt att kommunicera
Meriterande:
arbetat i ett ärendehanteringssystem
har arbetat självständig med ett ledande roll eller "som spindel i nätet"
övriga språkkunskaper

Personliga egenskaper:
Vi söker en positiv och engagerad person med stor servicekänsla som är bra på att bemöta människor i olika situationer. Du är en god kommunikatör som har lätt för att samarbeta. Arbetet ställer höga krav på flexibilitet, initiativ- och problemlösningsförmåga.
Du behöver vidare ha mycket god samarbetsförmåga. Du är noggrann, kan organisera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt, samt är lyhörd för att skapa en positiv stämning i din kontakt med kunder och arbetskamrater. Du är öppen för förändringar och utveckling i ditt arbete och är ansvarstagande. Du är stresstålig och har ett bra bemötande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi välkomna alla sökande och eftersträvar mångfald.
Intervjuer sker löpande..

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Danderyds Sjukhus AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 maj 2020
  • Ansök senast: 29 maj 2020

Liknande jobb


27 november 2024

25 november 2024

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

22 november 2024