OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker vår nästa konsult till ett uppdrag som administratör. Gillar du att ha många bollar i luften och kan omprioritera efter behov kan det vara just dig vi söker
Om uppdraget
Kunden är enär en kommunal arbetsplats som arbetar för ett mer hållbart samhälle. Du kommer ingå i ett team på ca 12 medarbetar som arbetar med den dagliga driften och som alla är en viktig del för att få verksamheten att fungera.
Uppdraget förväntas omgående och sedan preliminärt pågå till2024-12-30med chans till förlängning. Tjänsten är på heltid 100% med 8h arbetsdag. Arbetstiderna varierar men genomförs någon gång mellan 06:30 - 16:00. Schemat läggs tillsammans med teamet på plats.
Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna är varierande men innefattar bland annat in- och utvägning av lastbilar till avfallsanläggningen, antingen på plats med kund eller via telefon samt kundtjänstarbete. Utöver detta kommer du att hantera kunddata, uppläggning av kunder i system, hantering av vågkort, hantera leveransförfrågningar, utfärda transportdokument vid utgående transporter, ta fram kundstatistik och skapa fakturaunderlag för enskilda ärenden. Övriga administrativa arbetsuppgifter kan förekomma.
Vi söker dig med en hög servicevilja och som kan arbeta snabbt och effektivt med stort noggrannhet
Dina kvalifikationer
Grundläggande högskoleutbildning
Tidigare arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna serviceinriktat
God datorvana
Goda kunskaper i MS-officepaketet
Körtkort B
För rollen söker vi dig som gillar att arbeta med människor, både internt och externt. Du kommer vara spindeln i nätet och samarbeta med flertalet kollegor. Arbetsuppgifter kan komma med kort framförhållning och då krävs det att du snabbt kan prioritera om och arbeta efter nya behov.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 4september 2024
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare,Alicia Belila, alicia.belila@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på072 881 30 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson