Serviceinriktad arbetsledare sökes till fastighetsbranschen

Arbetsbeskrivning

Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister – via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.


Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

För kunds räkning söker vi en arbetsledare till Umeå med stort intresse för personal och service inom fastighetsskötsel.

Du leder och fördelar arbetet i din arbetsgrupp som består av ungefär 8-10 personer. Ditt ansvar som närmaste chef är att planera och utveckla både personal och verksamhet. Till din hjälp har du kollegor med stor erfarenhet ifrån branschen samt andra stödfunktioner exempelvis HR som finns lokalt på plats. Du har resultat- och verksamhetsansvar för din enhet inom organisationen. I arbetet ingår även en stor del administration.

Du har mycket kundkontakt samt kontakt med olika föreningar i din roll och därför är det viktigt att du är serviceinriktad då du ofta får agera rådgivande både för kunder och personal. Du ska också tycka om att utveckla kundsamarbeten och att sälja in nya lösningar och tjänster.

Vem är du?
Vi söker dig med en längre arbetslivserfarenhet med några års erfarenhet av ledarskap. Krav för denna tjänst är att du är en god administratör som kan uttrycka dig väl i både tal och skrift, har körkort B och att du har god datavana.

I denna rekrytering lägger vi stor vikt på dina personliga egenskaper. Det är viktigt att du är en lyhörd ledare med god samarbetsförmåga och tycker om att jobba med människor. I din roll är det av stor vikt att du är tydlig och driven och tycker om att jobba utifrån ett affärsmässigt tänk. Du har förmåga att se och bemöta både våra medarbetares och kunders behov och är delaktig i att tillsammans skapa en trevlig boendemiljö i Umeå. Erfarenhet från branschen är önskvärt men inget krav.

Eftersom vårt kundföretag arbetar för en jämn könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökanden till denna tjänst.

Tillträde enligt överenskommelse. Du anställs direkt av vår kund, tillsvidareanställning (provanställning tillämpas).

Kontaktperson
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Emma Larsdotter Moström på 070-379 23 44. Din ansökan vill vi ha via www.experis.se, jobb id 936927, senast den 10 augusti.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Bernt Legersjö

Martin Årstrand
0155-202582
Maria Håkansson
+46 (0)660-59972
Olof Salmonsson
063-576671
Karin Backman
063-57 66 63
Carina Riström
+46 21 15 19 47
Tom Jakobsen
0910-58 66 92
Lotta Holme
08-452 3328
Katarina Thomasson
08-736 11 26
Thomas Andersson
016-15 57 33

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis Sverige Huvudkontor Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 4 juli 2014

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


Arbetsledare bygg

Arbetsledare bygg

15 november 2024

Arbetsledare åt kund

Arbetsledare åt kund

14 november 2024

12 november 2024