Serviceinriktad C-korts chaufför till Flen

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

För kunds räkning söker vi nu en serviceinriktad C-chaufför.

Du kommer utgå från vår kunds lokaler i Flen, för att sedan distribuera frysvaror.

Denna tjänst är ett bemanningsuppdrag, där du blir anställd av oss och arbetar som uthyrd hos vår kund. Uppdraget är tänkt att starta omgående & pågå t.o.m. mitten av augusti med möjlighet till förlängning.


Din profil

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom chaufförsyrket med god lokalkännedom. Det är även viktigt att du är serviceinriktad, då du kommer ha mycket kundkontakt.

Du är en positiv person som snabbt kan sätta dig in i nya organisationer och arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du har god fysik då tunga lyft kan förekomma. Då all kommunikation (med Transportledarna och din Personalansvarige) sker via telefon, samt att du kommer ha mycket kundkontakt, så krävs det att du talar och förstår svenska bra.

Du som söker har givetvis:

• Körkort med C-behörighet
• YKB
• Digitalt förarkort
• Erfarenhet av chaufförsyrket

Registerkontroll kommer att utföras.

Då tjänsten beräknas tillsätts omgående är du välkommen med din ansökan så snart som möjligt.


Vi erbjuder

Arena Personal matchar de bästa kandidaterna till rätt företag och uppdrag.

Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.

Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.

Du får viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten

Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Ansökan

Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Emelie Eriksson

Maria Danielsson
08-58711731
Göran Särnholm
08-545 788 82
Ulla Mogard

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja

Morgan Sehlberg
08-587 117 47
Maria Danielsson
08-587 117 31
Stefan Olsson
08-587 117 36
Thobias Ahlqvist
016-14 28 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 9 april 2015

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Alströmergatan 14
Stockholm, 10425

Liknande jobb


22 november 2024