Serviceinriktad chefssekreterare till myndighet

Arbetsbeskrivning

Serviceinriktad chefssekreterare till myndighet
Trivs du i koordinerande roller där du får utlopp för såväl din serviceådra som din administrativa förmåga? Då har vi på Randstad ha nästa uppdrag för dig. Vi söker en chefssekreterare till en välkänd myndighet i Sundbyberg. Med dig i bagaget har du erfarenhet av administration där du skaffat dig en vana för att hålla igång parallella processer samtidigt. Skulle du dessutom beskriva dig som kommunikativ, samarbetsvillig och positiv? Då hoppas vi på din ansökan, redan idag!

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Sundbyberg, Stockholm

Omfattning: Heltid, för start 25 september och med uppdrag till 31 december 2017.

Arbetsbeskrivning:

I centrala Sundbyberg med närhet till mysiga caféer och lunchrestauranger förväntas du ge kvalificerad service till myndighetens ledning.

Dina arbetsuppgifter (till exempel):

• Självständigt sammanställa underlag inför möten, stödja verksamheten genom hantering av administrativa uppgifter.
• Koordinera och planera kalendern, säkerställa att vardagen flyter på som planerat.
• Planera och samordna såväl större som mindre konferenser
Kvalifikationer: Här behöver du:

• Erfarenhet av administration från en koordinerande tjänst där du hållit igång parallella processer samtidigt.
• Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. För den här tjänsten söker vi dig som är serviceinriktad – visst sätter du väl alltid sätter kunden i främsta rummet? Vidare tror vi att du är kommunikativ och att andra skulle lyfta fram din samarbetsförmåga som en av dina starkaste egenskaper. Är du dessutom positiv som person så kommer du att bli en uppskattad kollega hos oss.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:

Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-10-14, Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Kim Flemström | kim.flemstrom@randstad.se | eller | Josefin

Andersson | josefin.andersson@randstad.se |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 21 september 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Buisness support

Buisness support

29 oktober 2024

Chefsassistent till utbildningsdirektören i Huddinge kommun

Chefsassistent till utbildningsdirektören i Huddinge kommun

29 oktober 2024

Executive Assistant

Executive Assistant

25 oktober 2024

Administrativ koordinator till Swedfund

Administrativ koordinator till Swedfund

25 oktober 2024