OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Älskar du att ge bra service och är en fena på försäljning? Nu söker vi en Customer Success Manager som tillsammans med CC-teamet ska ansvara för merförsäljning, kundnöjdhet och support på Varbi.
Om jobbet
Som Customer Success Manager kommer du arbeta med merförsäljning till våra befintliga kunder och arbeta tillsammans med teamet för att ge våra kunder service och support i världsklass. Genom din konsultativa dialog med kunder säljer du behovsbaserat och hjälper därmed våra kunder i deras rekryteringsarbete. Du kommer även arbeta med att onboarda och utbilda för att våra kunder ska få maximal nytta av alla funktioner i Varbi.
Du älskar att vara i kontakt med människor och lösa deras problem, och har ett proffsigt och serviceinriktat bemötande. I tjänsten kan du utgå ifrån antingen Stockholm eller Trollhättan.
Om dig
Vi tror att du har erfarenhet och kunskap inom följande områden:
- B2B försäljning
- Service och/eller support
- Kunskap och intresse inom systemutveckling och lätt för att lära dig system
- Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Det är meriterande om du har goda kunskaper i finska.
Eftergymnasial utbildning inom passande område för tjänsten
Personliga egenskaper
Vi tror att du är en positiv lagspelare precis som dina blivande kollegor. Vi tror också att du är en problemlösare och en doer som inte är rädd för att komma med nya idéer som kan förbättra vårt system. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.
Några av förmånerna hos oss:
- Träna på arbetstid och få ditt gymkort betalt
- Sex veckors semester
- Gemensamma resor
- Flexibel arbetstid
- Utvecklas hos oss – vi är en liten och agil organisation som tar till vara på varje kollegas unika kompetens!
Låter detta som en tjänst för dig? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan så snart som möjligt!
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Magnus Mollstedt, VD
076-2349997