OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
ISS kund har öppnat sitt nya huvudkontor i Arenastaden Solna och därför söker de en ny ledare som ska ansvara för medarbetare som arbetar med service i reception, konferens och utbildningsservice, contact centre och service centre. Detta är en spännande tjänst för dig som brinner för service samt för att leda ett team.
Som Driftledare kommer du ansvara för att leda och fördela arbetet. Du ansvarar för att schemalägga och personalplanera inom den egna avdelningen, i nära samarbete med ditt team och ansvarig sitechef. Genom att leda teamet säkerställer du en utomordentlig serviceleverans till ISS kund.
ISS erbjuder en varierande och spännande roll där ditt arbete kommer vara avgörande i deras framgång på kontraktet och i att hjälpa vår kund att nå sina mål inom facility management.
ISS har stort fokus på karriärutveckling genom regelbundna utvecklingssamtal och utvecklingsplan som följs upp. På sikt kan det finnas utvecklingsmöjligheter till större ansvar och andra positioner internt, både om du vill utvecklas i din ledarroll eller som specialist.
Din profil
Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och människor samt som drivs av att leverera service i världsklass. Som person är du handlingskraftig, flexibel och målinriktad. Du har lätt för att se helheten i verksamheten och att skapa engagemang och delaktighet bland dina medarbetare. Din sociala förmåga är stor där du är öppen, lyhörd, tydlig och har en mycket god samarbetsförmåga. Du är drivande och kommunikativ och trivs med att jobba i ett högt tempo. Då vår kund är en bank är det viktigt att du har hög integritet och säkerhetstänk.
Krav för tjänsten:
• Branscherfarenhet och/eller erfarenhet från andra serviceyrken, erfarenhet från hotell är meriterande
• dokumenterad erfarenhet av arbetsledning
• goda IT-kunskaper då kontoret är digitalt
• god svenska och engelska i tal och skrift
• gymnasieutbildning, SRY-utbildning eller motsvarande
• erfarenhet av ekonomi, månadsbokslut är meriterande
Vi lägger stor vikt vid personlighet
Intresserad? Skicka gärna in din ansökan redan idag. Intervjuer sker i augusti
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.
2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012
Sökord: Driftsledare, Arbetsledare, Gruppchef, Reception, Service
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson