OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SJR söker för kunds räkning en ekonomiassistent/receptionist som är tillgänglig att börja så snart som möjligt. Tjänsten är på heltid och börjar som ett konsultuppdrag men för rätt person finns goda möjligheter till anställning hos vår kund. Företaget verkar inom en spännande bransch och sitter i fina lokaler centralt i Göteborg.
Arbetsuppgifter
Du kommer att ha en delad roll mellan ekonomi och reception. Som receptionist har du ansvar för receptionen som är bemannad mellan kl. 8-12 varje dag. Du blir ansiktet utåt och tar emot besökare och leveranser, gör beställningar av ex. frukt och fika, köper in kontorsmaterial med mera. I rollen som receptionist ingår även att ställa ordning konferensrum och vara behjälplig vid personalaktiviteter och events.
Som ekonomiassistent tillhör du ett ekonomiteam där du jobbar med hela flödet av leverantörsreskontran. De arbetsuppgifterna innebär bland annat:
- Hantering av inkommande fakturor, kontering och registrering
- Betalningar
- Påminnelsehantering
Vem söker vi?
För att trivas i denna roll ser vi att du är en prestigelös och serviceinriktad person. Vi tror att du är en ansvarstagande person som har förmåga att självständigt driva ditt arbete framåt. Du är effektiv och får saker gjort och har ett öga för både detaljer och helhet. Vår kund är en föränderlig organisation där mycket händer vilket ställer krav på att vara flexibel och kunna ställa om.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av att jobba med ekonomi sedan tidigare. Bolaget är internationellt vilket ställer krav på att vara flytande i både svenska och engelska.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Sofia Erikson på 070-471 59 07. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 16 januari.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88