OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söderberg & Partners är Sveriges ledande fristående rådgivare av försäkringar och finansiella produkter och tillväxten ökar stadigt. Kommunikationsvägarna är korta och våra medarbetare drivs av ett stort engagemang och intresse för sina arbetsuppgifter. Vi söker nu en ersättare för ett mammavikariat.
Arbetsuppgifter:
Ditt arbete består av att hjälpa våra rådgivare med att förbereda, handlägga och följa upp kunders företags- och försäkringsärenden. Du hjälper kunderna med svar på frågor, skadeärenden eller andra funderingar de har via telefon och mail. Du har även regelbunden kontakt med försäkringsbolag via telefon och mail. Administrering av försäkringshandlingar samt även insortering av dokument, arkivering, mötesbokningar samt att underlätta arbetet för förmedlaren och dess kunder ingår även i dina arbetsuppgifter. Vidare sköter du även kontroll och upphandling av fordonsavtal, flytande fordonsavtal samt enskild motor vid förnyelse samt regelbunden check när kontakt med kund sker. Du sköter kontroll och upphandling av företags-, transport- och tjänstereseförsäkring vid förnyelse.
Formell kompetens:
GymnasiekompetensErfarenhet av försäkringsbranschenGrundläggande IT-kunskaperErfarenhet av fordonsavtal är meriterande
Personliga Egenskaper:
Som person är du ansvarsfull och självgående i ditt arbetssätt. En analytisk förmåga och noggrannhet är av stor vikt för den här tjänsten. Du tar ansvar över att planera dina arbetsdagar och gör ditt arbete med kvalité i ett högt tempo. Du kommer att ha daglig kontakt med kunder vilket gör att det krävs att du är serviceinriktad som person. Vidare ser vi gärna att du har bra samarbetsförmåga.
Tillsättning: September 2014
Vid frågor kontakta Jozefina Pilipovic på +46761950604, jozefina.pilipovic@effektivbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Klaesson
Jimmy Eriksson
Jozefina Pilipovic
Dennis Lenberg
Anna Rapp
Albena Marcoff
jozefina.pilipovic@effektivbemanning.se
Lisa Skoglund