Serviceinriktad förvaltningsassistent Göteborg

Arbetsbeskrivning

Willhem är ett bostadsbolag med starkt fokus på service och trygghet i boendemiljön. Ägare är Första AP-fonden. Våra fastigheter finns på utvalda tillväxtorter i Sverige. I dag finns vi i Borås, Göteborg, Halmstad, Jönköping, Karlstad, Linköping, Malmö, Stockholm och Västerås. Huvudkontoret ligger i Göteborg.

Willhem strävar efter att vara den mest attraktiva arbetsplatsen i branschen. Vår filosofi är att varje medarbetare växer genom eget ansvar och medinflytande. I rekryteringen av nya medarbetare söker vi efter en mix vad gäller såväl kön och ålder som erfarenhet och kulturell bakgrund.

Vår verksamhet ska präglas av en hög förändringstakt. Vi vill uppfattas som ett nyskapande bostadsbolag som tänker och agerar långsiktigt och hållbart. I detta är våra medarbetare vår främsta resurs och vi erbjuder bland annat kompetensutveckling i egen regi och personalförmåner som årligt friskvårdsbidrag och privat sjukvårdsförsäkring.

Vill du utvecklas tillsammans med oss?
Välkommen att sök våra lediga tjänster!


Willhem expanderar och vi söker nu en serviceinriktad förvaltningsassistent till vårt områdeskontor i Göteborg. Förvaltningsassistenten är den person som lägenhetssökande eller ny hyresgäst först möter vid kontakten med Willhem. I din roll är du hyresgästens kontaktperson när det gäller praktiska frågor kring boendet. Din huvuduppgift är att under ledning av förvaltaren och i nära samarbete med dina kollegor vårda och utveckla våra relationer med hyresgästerna.

I dina arbetsuppgifter ingår:
- Upprätthålla kundtjänst genom telefonservice och omhändertagande av besök på vårt lokalkontor
- Svara på våra hyresgästers frågeställningar kring sitt boende
- Upprätta information till hyresgäster och informera om Willhems hemsida
- Uthyrning av garage och P-platser samt förråd
- Administrera uppsägningar, andrahandsuthyrningar och byten
- Nyckelhantering
- Visning av lägenheter
- Övrig kontorsadministration

Utbildning och erfarenhet
Vi söker dig som har gymnasieutbildning. Eftergymnasiala studier och/eller erfarenhet från liknande arbete är meriterande. Du bör ha vana av att arbeta i verksamhetssystem. Körkort är ett krav.

Personliga egenskaper
Du är en god administratör som trivs med att ta ansvar och har ett strukturerat arbetssätt. Som person är du en problemlösare och kan hålla en hög servicegrad även vid stressade tillfällen. Du kommer att var en del av ett team som har målet att leverera högsta kvalitet till våra hyresgäster.

Tillträde
Tillträde den 2 november.

Ansökan
Välkommen med din ansökan bestående av CV samt personligt brev senast 2 augusti. Ansökningar tas endast emot genom att du registrerar dig i vår databas. Vi undanber oss ansökningar via e-post

Har du några frågor om tjänsten ber vi dig kontakta personaladministratör Sara Larsson på tel 031-7887020 eller sara.larsson@willhem.se

Vid tekniska problem eller frågor angående hur du registrerar din ansökan ber vi dig kontakta jobbet.se på tel 018-100112 och kundtjanst@jobbet.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Willhem AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 1 juli 2015

Besöksadress

Lindängsstigen 14
None

Postadress

Lindängsstigen 14
Malmö, 21574

Liknande jobb


22 november 2024

Registerhandläggare

Registerhandläggare

14 oktober 2024