Serviceinriktad HLU-Handläggare för konsultuppdrag!

Arbetsbeskrivning

För vår kunds räkning, som är ett bostadsbolag söker vi nu en serviceinriktad HLU-Handläggare för ett konsultuppdrag. Uppdraget är på heltid och förväntas starta i november 2021 och pågå t.o.m. den sista februari 2022.

Om uppdraget
I rollen som handläggare för hyresgäststyrt lägenhetsunderhåll (HLU) hos vår kund får du en viktig och intressant serviceroll där du kommer att ha mycket kontakt med kunder, entreprenörer, leverantörer och interna enheter inom bolaget.

Som HLU-handläggare arbetar du i ett team och blir en del av en självgående och serviceinriktad grupp. Rollen är utåtriktad med många kontaktytor vilket förutsätter att du trivs med att bygga relationer.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Ge information, svara på frågor och ta emot beställningar från hyresgäster gällande lägenhetsunderhåll och tillval främst via telefon och mail
- Beställa arbeten hos entreprenör och följa upp uteliggande beställningar
- Fakturahantering


Arbetstider:
Må-To 08.00-17.00
Fr 08.00-14.00

Om dig
Vi söker dig som har en fullständig gymnasieutbildning och minst 2 års erfarenhet av kvalificerat kundtjänstarbete eller liknande. Du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska och är snabblärd i nya system och arbetssätt. Du har en hög digital mognad med goda kunskaper i Excel och genuint intresse för digitalisering. Kunskaper inom övriga språk samt fastighetssystemet Fast2 är meriterande

Som person är du serviceinriktad och engagerad. Du är lyhörd och mån om att alltid ge god service och leverera ett kvalitativt arbete. Du är initiativtagande och har en förmåga att tänka analytiskt och kreativt kring olika lösningar på problem. Du tycker om att vara en del av ett team där samarbete är en förutsättning för att lyckas.

Ansökan
Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en digital intervju med oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund.

Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Lina Widevall på 070-4993800.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Devotum
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 november 2021
  • Ansök senast: 15 november 2021

Liknande jobb


Arbetsmarknadshandläggare

Arbetsmarknadshandläggare

13 november 2024

Handläggare Rektorsstaben Chalmers

Handläggare Rektorsstaben Chalmers

13 november 2024

11 november 2024

Handläggare signalskydd

Handläggare signalskydd

11 november 2024