SERVICEINRIKTAD HOUSING COORDINATOR MED SINNE FÖR KOORDINERING!

Arbetsbeskrivning

Har du arbetat eller bott utomlands? Brinner du för service och trivs i en koordinerande roll? Vi söker en Housing Coordinator!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för kunds räkning en Housing Coordinator!

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic
Work

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos kund.

Som konsult på Academic Work erbjuds du:


* Kollektivavtal: Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
* Dedikerad konsultchef: Som anställd på Academic Work får du en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig under hela din anställningsperiod. Konsultchefens uppgift är att hjälpa dig utvecklas i din yrkesroll samt säkerställa att du trivs på din arbetsplats.


ARBETSUPPGIFTER
Som Housing Coordinator stödjer du omlokalisering av personer/familjer och är första kontaktpunkten för alla inkommande samtal. Dina arbetsuppgifter omfattar hus-lokalisering och samordning av de handlingar som behövs för samtliga steg i omlokaliseringen. Som Housing Coordinator skapar du goda arbetsrelationer med både kollegor och leverantörer. Du säkerställer kundnöjdheten genom att erbjuda team-work till andra gruppmedlemmar, avdelningar och kontor.

VI SÖKER DIG SOM
* Har minst 3 års erfarenhet av servicerelaterat och administrativt arbete exemplevis: VD- assistent eller Koordinator
* Behärskar Svenska och Engelska obehindrat i både tal och skrift då arbetet sker i en internationell miljö
* Har B- körkort

Det är meriterande om du tidigare arbetat eller bott utomlands samt är flerspråkig då arbetet sker i en internationell miljö. Det är även meriterande om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter samt en bakgrund inom flyg- och hotellbranschen.

Vi söker dig som trivs i ett högt tempo i en hektisk miljö. Det är därför viktigt att du är organiserad och självgående samt drivs av tydliga deadlines. Som person är du lösningsorienterad och professionell i kommunikationen internt och externt. Vidare har du en passion för att ge riktigt bra kundservice och strävar ständigt efter kundnöjdhet.

Detta är en tjänst för dig som söker ett långsiktigt uppdrag med möjligheter att växa inom vår kunds organisation!


* Start: omgående
* Omfattning: heltid
* Placering: centrala Göteborg
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på gbg05@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail.
Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och fortfarande studerar på högskola/universitet, är nyutexaminerad eller har några års arbetslivserfarenhet.


SKYDD FÖR DIN PERSONLIGA INTEGRITET
När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer under vår PuL-sida.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Heltid Kontorstider
  • Publicerat: 19 juni 2015

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


6 oktober 2023

Lean Coach

Lean Coach

27 september 2022

Verksamhetsutvecklare

Verksamhetsutvecklare

10 augusti 2022