OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Serviceinriktad hyresadministratör till väletablerat fastighetsbolag
Har du en god administrativ förmåga och minst 2 års arbetslivserfarenhet? Är du serviceinriktad, öppen och gillar att arbeta noggrant? Då har vi ditt nästa uppdrag! Randstad söker nu, för start enligt överenskommelse, en hyresadministratör till ett fastighetsbolag i Nyköping. Låter det här som din nästa utmaning? Då hoppas vi på din ansökan redan idag!
Uppdragsgivare: Randstad
Ort: Nyköping
Omfattning: Heltid 8-17, för start enligt överenskommelse och 6 månader (med möjlighet till förlängning/övertag av kund)
Arbetsbeskrivning:
Här kommer du till ett större börsnoterat fastighetsbolag med kommersiella lokaler som inriktning. Du kommer bli en av ca 220 medarbetare och jobba på ett ungt tillväxtföretag i en spännande bransch.
I rollen som hyresadministratör kommer du att;
• registrera avtal i företagets hyressystem liksom sortera och administrera dessa avtal för att underlätta hanteringen.
• svara för kundreskontrahantering med påminnelser, inbetalningar och skicka ut inkassokrav till leverantör.
• stå för övrig diverse administration.
Kvalifikationer:
Här behöver du;
• minst 2 års arbetslivserfarenhet, avslutad gymnasieutbildning och mycket god datorvana.
• ha en god administrativ förmåga, ett intresse av att arbeta med siffror och goda kunskaper i Excel och Outlook.
• mycket goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift.
Vi ser det som meriterande (ej krav) om du tidigare har arbetat inom fastighetsbranschen och har en gymnasieexamen med inriktning ekonomi.
För att trivas i rollen som hyresadministratör tror vi att du är serviceinriktad, öppen och drivs av att jobba med flera arbetsuppgifter parallellt. Beskriver du dig med ord som noggrann och prestigelös och kan dessutom jobba bra både självständigt och i grupp kommer du bli en uppskattad kollega på din nya arbetsplats.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag: 2017-05-19, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Niclas Norenius Marander | niclas.norenius.marander@randstad.se [ mailto:niclas.norenius.marander@randstad.se ] | Daniel Svensson | daniel.svensson@randstad.se [ mailto:daniel.svensson@randstad.se ] |
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström