OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om du känner dig redo för en spännande tjänst med stor chans till utveckling inom ett av Sveriges största fastighetsbolag, se hit! Hos vår kund får du möjlighet att vara del av ett bolag med visionen att skapa framtidens stad. Genom att använda innovativa och hållbara lösningar bidrar vår kund med en spännande arbetsplats med fokus på utveckling i det externa så väl som det interna arbetet. Är du en serviceminded och driven person med erfarenhet av IT support, har du hittat helt rätt!
OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett av Sveriges största fastighetsbolag som strävar efter att använda innovativa lösningar för att forma morgondagens stadsmiljö. Via sin vision "Alla vill leva i vår stad" vill de vara med att skapa en hållbar och spännande stad med siktet inställt på framtiden. Du får chansen att arbeta med intressanta och omväxlande arbetsuppgifter på ett nytänkande företag som tar väl hand om sina anställda där de delar ambitionen att utvecklas tillsammans med bolagets långsiktiga mål.
Tillsammans med ditt team kommer du att utgöra en viktig funktion. Det innebär också att du kommer få hantera större och varierande uppgifter, vilket innebär att du på sikt kommer kunna växa.
#
Du erbjuds
* En roll på ett välkänt företag som är certifierade som "A Great Place To Work"
* En tydlig onboardingprocess för att du snabbt ska känna dig varm i kläderna
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Rollen som supportmedarbetare är av First line och Second line kakaktär. Du kommer ansvara för att ta emot samt registrera ärenden i ärendehanteringssystemet. Förutom att hantera ärendehanteringssystemet kommer du att bistå med hjälp via telefon men också onsite på huvudkontoret i Sickla, där du kommer att hjälpa dina kollegor med diverse supportärenden. Det kan till exempel handla om att felsöka program, hantera rättigheter, installera datorer och system men framförallt att ge bästa möjliga service. Kort och gott kommer ditt jobb innebära att ta emot ärenden och lösa dom från start till mål.
VI SÖKER DIG SOM
- Tidigare har jobbat i en användarsupport inom IT
- Har jobbat i ärendehanteringssystem
- Har erfarenhet av AD
- Har god datorvana
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Det är meriterande om du har kunskap i Office 365 och Azure AD . Vidare är det ett stort plus om du har erfarenhet av att lägga upp applikationer
I den här rekryteringsprocessen kommer vi värdera de personliga egenskaperna högt eftersom att det kommer avgöra huruvida du är rätt match för tjänsten. Vi ser framförallt att du är serviceminded och en problemlösare av rang. Vidare ser vi gärna att du är självgående och alltid vill driva dina arbetuppgifter framåt, samtidigt som du inte drar dig för att ställa frågor i syfte att lära dig. Vidare ser vi att du är initiativtagande och känner dig bekväm i att söka kontakt med andra inom organisationen.
#
#
Övrig information
* Start: omgående
* Omfattning: heltid, fram till december 2023 med chans till förlängning
* Placering: Stockholm, Sickla
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231