Serviceinriktad? Jobba för ett internationellt bolag inom säljsupport!

Serviceinriktad? Jobba för ett internationellt bolag inom säljsupport!

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta med att ge högklassig service på ett stort bolag inom finans med goda möjligheter till att växa? Här blir du en del av en öppen och dynamisk arbetsplats där professionell och personlig utveckling står högt på agendan. Vi söker dig som är en lagspelare och vill arbeta i en betydelsefull roll med fokus på att bygga goda relationer med kunder. Låter detta intressant? Ansök idag, urval sker löpande.

OM TJÄNSTEN
Vår kund arbetar med att bygga långsiktiga relationer där de i nära samarbete kan arbeta med sina partners- och kunder. I rollen som säljsupport/ innesäljare ser vi att du bör ha ett genuint intresse för försäljning, service och kvalitet. Du är dessutom bra på att kommunicera och trivs med att bygga långsiktiga relationer med både kund och kollegor. Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos vår kund. Tjänsten är med omgående start och sträcker sig till mars 2023. Vid gott samarbete finns goda möjligheter till förlängning.

Du kommer att vara anställd av oss på Academic Work och arbeta som konsult ute hos vår kund. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som säljsupport/ innesäljare kommer ditt ansvar vara att bygga relationer med partners- och kunder för att utveckla affärspotentialen. Du kommer att ta eget ansvar för att finna lösningar, underlätta samarbete mellan kollegor och kunder samt agera support gentemot kunder. Arbetsuppgifter kan vara:


* Att hantera inkommande samtal och ärenden via mail med frågor om produkter, leveranser, beställningar
* Att hantera säljande samtal till vår kunds leverantörer
* Att bygga långsiktiga relationer med slutkund


VI SÖKER DIG SOM
- Har en avklarad gymnasieutbildning
- Har erfarenhet av service
- Har god datorvana
- Kan kommunicera obehindrat i svenska och engelska i både tal och skrift, då det används i det dagliga arbetet

Det är meriterande om du tidigare har arbetat med försäljning/support över telefon.

Som person är du:


* Problemlösande
* Strukturerad
* Serviceinriktad


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, till mars 2023
* Placering: Umeå


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 april 2022
  • Ansök senast: 6 maj 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Säljande assistent

20 november 2024

18 november 2024