Serviceinriktad konferensvärd till statlig myndighet

Serviceinriktad konferensvärd till statlig myndighet

Arbetsbeskrivning

Brinner du för service och är en person som alltid ger det där lilla extra? Är du bra på att hantera stressiga situationer och är social och framåt? Har du tidigare erfarenhet av att arbeta som konferensvärd? Välkommen in med din ansökan!

Arbetsuppgifter
I rollen som konferensvärd kommer du att arbeta med service kring konferenserna hos vår kund som är en statlig myndighet. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innehålla:

• Påfyllnad av material
• Kopiering
• Diskplock
• Lättare städning
• Teknisk hjälp
• Servering av fika och lunch
• Detaljplanering kring genomförande av konferenser
• Iordningställande av lokaler och utrustning inför och efter konferenser.

Inför gästernas ankomst stämmer du av av detaljer som exempelvis vilka hjälpmedel som behövs i lokalen, hur lokalen ska vara möblerad eller hur dags måltiderna ska serveras m.m.
Vem är du?
Vi söker dig som är självständig, stresstålig och har lätt för att sätta dig in i olika uppkomma situationer. Du brinner för att ge service i världsklass och är social och utåtriktad i ditt förhållningssätt. Att hantera många kontakter och hålla i flera trådar parallellt är något som du får energi av. För att vara kvalificerad för tjänsten har du även:

• Gymnasium eller likvärdig utbildning.
• Tidigare erfarenhet av rollen som konferensvärd
• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som vaktmästare
• Körkort klass B
• Grundkunskaper i ärendesystem
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt.
• Ska ha erfarenhet att hantera arbete med videokonferensutrustning.
• Ska ha erfarenhet av att hantera teknisk utrustning som kan förekomma i ett konferensrum.
• Ska kunna börja den 10/1-2022

Du erbjuds
Du erbjuds en roll som konferensvärd via oss hos vår kund i Sundbyberg En tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Tjänsten är på heltid 100% (arbetstid 8–16.27 vardagar) och förväntas att påbörjas 2022-01-10. Omfattningen är heltid. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Kajsa Lidén på kajsa.liden@jurek.se
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 december 2021
  • Ansök senast: 12 december 2021

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


Kundservice

28 november 2024

Hotellreceptionist

Hotellreceptionist

27 november 2024

Nattreceptionist - sommarsäsong 2025

Nattreceptionist - sommarsäsong 2025

27 november 2024