OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tycker du om att möta nya människor? Brinner du för att ge god service? Är du personen som vill vara spindeln i nätet? Sök då tjänsten som kontorsansvarig hos Quick Office i Arenastaden, Solna.
I denna rekrytering samarbetar Quick Office med First Reserve AB.
Om företaget
Quick Office startade sitt första kontorshotell 1999 och är i dag Sveriges största kontorshotellskedja med tio anläggningar runtom i Stockholm. Hos Quick Office erbjuds hyresgästerna kontorsrum och arbetsplatser i ljusa och representativa lokaler med hög funktionalitet samt personlig och professionell service. Idag är Quick Office en franchisekedja och kontorshotellet i Solna Arenastaden drivs av en extern franchisetagare.
Arbetsuppgifter
Som kontorsansvarig har du en mycket varierad och central roll på företaget. Din huvudsakliga uppgift är att agera som en allmän servicefunktion gentemot kontorshotellets hyresgäster samt konferensgäster. Du ansvarar för att kontoret, möteslokaler, pentry samt övriga gemensamma utrymmen alltid är snygga och representativa. Din uppgift blir även att ta emot besökare, posthantering, paket och leveranser samt ansvara för att kaffemaskiner och andra kontorsmaskiner fungerar. Gällande konferensanläggningen blir din uppgift att ta hand om konferensgästerna, att vara kontaktperson men även att beställa, inhandla och servera förtäring samt att genomföra konferensinventering. Även delar av kontorshotellets dagliga administration kommer att ingå i ditt arbete, att hålla ordning på allt som ligger till grund för fakturering samt uppdatering av inflyttningspärmar etc.
Tjänsten kommer till en början att motsvara deltid, ca 75% men kommer möjligen inom det närmsta månaderna ändras till heltid
Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande tjänst, som tidigare arbetat som kontorsansvarig eller med relevant servicearbete.
Du bör vara självgående och ha mycket hög servicekänsla, vara lösningsfokuserad, proaktiv och flexibel. Vi ser gärna att du har en stor portion humor och är prestigelös. För att trivas i tjänsten bör du vara positiv, glad och utåtriktad. Du trivs i rollen som företagets ansikte såväl inåt som utåt.
Din svenska och engelska är flytande i tal och skrift och du är en van användare av Office-paketet. Ett krav är att du har B-körkort och är tillgänglig omgående
Ansökan
Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Vid frågor är du välkommen att kontakta Johanna Östberg på 08-705 80 61
Kontaktpersoner på detta företaget
Viveka Holm
08-7058064, 070-2798321
Johanna Östberg
+46 0702701167
Pouneh Sahlin
08-705 80 65
Sandra Solomon
+46 087058063, +46 0702798342
Sandra Hedenmark
08-705 80 66, 070-673 62 90
Jessica Colbro Holm
+46 08-7058061, +46 0702798325
Robert Persson
08 705 80 65, 070 170 70 68
Sofia Jonsson
+46 702790511