Serviceinriktad kontorsassistent

Arbetsbeskrivning

Academic Work söker för kunds räkning en kontorsassistent. Företget är ett internationellt företag som är verksamma inom tillverkningsindustrin. Eftersom arbetsbelastningen nu ökat behöver de stöttning fram till sommaren och därefter samma person som kan arbeta i sommar. Då företaget ligger en bit utanför Örnsköldsvik är det fördel om du har körkort och egen bil.

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos vår kund.

* Kollektivavtal: Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.

*Dedikerad konsultchef: Som anställd på Academic Work får du alltid en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefens uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.



ARBETSUPPGIFTER (JOB DUTIES)
Som kontorsassistent kommer du att arbeta med att boka transporter via olika transportbolag och skriva fraktsedlar. Det finns idag en person som arbetar med detta och du kommer att introduceras i arbetet under de två första veckorna med henne. Du kommer att sitta på kontoret med fem andra som ligger en bit utanför Örnsköldsvik.


Du kommer till exempel att?
* Stötta kontoret administrativt

* Ta emot samtal från kunder och leverantörer

* Göra beställningar

VI SÖKER DIG SOM (REQUIREMENTS)
Är student i Örnsköldsvik och har minst ett år kvar av dina studier. Du kanske läser inköp, ekonomi, administration eller liknande.

Efterfrågade specifika kompetenser:

* Datavana

* Goda kunskaper i svenska och engelska gällande tal och förståelse, eftersom du skall kunna
stötta personer inom organisationen

* Service minded

Det är meriterande om du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare exempelvis skrivit fraktsedlar, men i första hand söker vi rätt person.

Som person har du en god känsla för service och du trivs med att hålla ordning och reda samt vara behjälplig. För att lyckas i rollen är du flexibel och kan anpassa dig efter vad situationen kräver. Du öppen och bidrar till en god stämning på din arbetsplats. Vidare arbetar du lugnt och metodiskt för att säkerställa god kvalitet i ditt arbete och tar snabbt till dig nya system och arbetsuppgifter.

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten besvaras dessa på ume01@academicwork.se under
kontorstid. Ange gärna annonsid i ditt mail.

START: Omgående

UPPDRAGETS UPPSKATTADE OMFATTNING: 50% fram till sommaren och 100% i sommar

UPPSKATTAD ARBETSTID: i relation till ditt schema och i sommar mellan 07:00-16:00

PLATS: Örnsköldsvik

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Camilla Bäckelin
08-56 24 4867
Konsultchef Emelie Johansson

Head of Talent Acquisition Emelie Johansson
031-339 73 21
Konsultchef Louise Grammatikas
031-3523382 0701617310
Consultant Manager Per Nordin
0722459288
Consultant Manager Per Nordin
070- 522 37 91
Konsultchef Catrin Wiberg
0313523372 0701619545
Consultant Manager Maria Sehlstedt
090-200 62 75
Consultant Manager Maria Sehlstedt
090-2006275
Head of Talent Acquisition Emelie Johansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ACADEMIC WORK SWEDEN AB Umeå
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid/Deltid
  • 50% fram till sommaren och 100% i sommar
  • Publicerat: 21 mars 2014

Besöksadress

Renmarktstorget 10
UMEÅ

Postadress

Renmarkstorget 10
Umeå, 90326

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024