Serviceinriktad kontorsassistent

Arbetsbeskrivning

Autodesk söker en serviceinriktad kontorsansvarig till vårt kontor I centrala Stockholm.

Som kontorsassistent kommer du att ansvara för varierade uppgifter på vårt kontor såsom beställa kontorsmaterial, se till att det finns kaffe och dryck på plats, se till att hålla ordning i köket, hantera fakturor och se till att kontoret är trivsamt. Vi är 12 medarbetare som arbetar på kontoret och en del uppgifter innefattar administrativt stöd till dem.

Du kommer vidare att ansvara för att förbereda inför möten och ha kontinuerlig kontakt med intern personal på företaget och stötta dem i deras dagliga arbete. Autodesk ser denna roll som en viktig servicefunktion och stor flexibilititet krävs då nya arbetsuppgifter kan tillkomma. Då du kommer att hantera administration såsom fakturor krävs noggrannhet och struktur.
Då vi kommer att byta lokaler inom kort kommer du även att vara högst involverad i denna process.

Du kommer att samarbeta tätt med kontorsassistenten på Göteborgskontoret där ytterligare 65 medarbetare arbetar.

Vi söker dig som trivs I en serviceinriktad roll. Då vi har många internationella kontakter måste du vara trygg I att tala engelska.

Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.

Rollen kräver att du är handlingskraftig, orädd och lösningsfokuserad.

Deltid: Arbete minst 4 dagar I veckan, främst på eftermiddagar.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR Manager Nordic Ida Wiberg
+498954769209
Recruiter Nadine Puplampu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Autodesk AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • 20 timmar I veckan, eftermiddagar främst.
  • Publicerat: 4 juni 2015

Besöksadress

Mölndalsvägen 24
None

Postadress

Box 14261
GÖTEBORG, 40020

Liknande jobb


22 november 2024