Serviceinriktad kontorsassistent på deltid sökes!

Serviceinriktad kontorsassistent på deltid sökes!

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av att arbeta som kontorsassistent eller i en administrativ roll och lockas av att få arbeta i en serviceroll på deltid? Är du dessutom social, hjälpsam och ödmjuk som person, då kan det vara precis dig vi söker för rollen som kontorsassistent till Nyréns Arkitektkontor. Välkommen in med din ansökan idag, vi kommer att kontakta dig löpande som uppfyller kraven nedan.

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker nu för Nyréns räkning en kontorsassistent på deltid. Företaget startades av arkitekten Carl Nyrén 1948 och med tiden har verksamheten utökats med landskapsarkitekter, planeringsarkitekter, byggnadsantikvarier samt modellmakare, visualiserare och ljusdesigner. Idag har dem ett 60-tal medarbetare som sitter på kontoret vid Medborgarplatsen och omges av flera trevliga restauranger. Hos Nyréns välkomnas du av ljusa lokaler inrett i möbler som några av medarbetarna själva designat. De sitter i ett öppet landskap i ett luftigt utrymme med fin utsikt.





Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen kontorsassistent ansvarar du för att se till att lokalen och mötesrum ser prydliga ut och är i ordning. Vid särskilda event eller möten kommer du även att ansvara för att beställa catering, fikabröd, mat eller dryck, men även till vardagen då det behövs frukt, kaffe och dylikt på kontoret. Vid behov kommer du även att vara stöd för enklare tekniska delar för bland annat mötesrum. Du kommer även att fylla på och sätta i gång kaffemaskinen på morgonen samt hämta och sortera post. Rollen som kontorsassistent kräver att du har många kontaktytor internt men framför allt externt, det kan exempel vara elektriker eller matt-leverantör. Utöver ovan arbetsbeskrivning kan du även vid behov behöva stötta vid resebyråkontakt samt vid introduktion av nyanställda.

VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad gymnasialutbildning.
- Har tidigare erfarenhet inom servicerelaterat yrke gärna från kontor.
- Har erfarenhet av att arbeta som kontorsassistent eller i annan administrativ roll.
- Har goda kunskaper i svenska och grundläggande engelska i tal och skrift.
- Har goda systemkunskaper.

Vi söker dig som är serviceinriktad, flexibel och självgående som person. Du tycker om att arbeta initiativtagande och proaktivt och har ett öga för att själv se vad som behöver göras. Utöver detta är du även stresstålig och du trivs i en roll där du får koordinera med flera uppgifter åt gången samt vara en hjälpande hand för den som behöver.



Övrig information


* Start: Omgående.
* Arbetstid: 8-12 måndag till fredag.
* Omfattning: 50%, långsiktigt.
* Placering: Magnus Ladulåsgatan 63 i Stockholm.


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 april 2023
  • Ansök senast: 5 maj 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Administratör

Administratör

8 oktober 2024

Enhetsassistent

Enhetsassistent

8 oktober 2024

Administratör

Administratör

8 oktober 2024