OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SigtunaHem äger och förvaltar 4 800 lägenheter med hyresrätt i Sigtuna kommun. Vi är ett serviceföretag som erbjuder attraktivt boende och vår verksamhet kännetecknas av långsiktighet och hållbarhet. Vår främsta uppgift är att utveckla trygga och trivsamma boendemiljöer med hög servicegrad. Vi bygger både hyresrätter och bostadsrätter och skapar hållbara, levande och väl fungerande bostadsområden och stadsdelar.
ARBETSUPPGIFTER
Som Kundkoordinator är du företagets ansikte utåt, tar emot samtal, besök i vår Kundservice, svarar på mejl, koordinerar serviceanmälningar och är behjälplig i de flesta frågor som rör våra hyresgäster. Kundkoordinatorn har även hand om nyckelutlämning, byten av lägenhet och uthyrning av fordonsplatser.
Det finns även en bobutik dit våra hyresgäster kommer för att välja färg, tapet och golv.
KVALIFIKATIONER
Vi vill att vår framtida Kundkoordinator och medarbetare är en driven, nyfiken flexibel och prestigelös person som vill leverera hög service genom ett proffsigt bemötande.
Vi söker dig som har en gymnasieutbildning. Vi tror att du har tidigare erfarenhet från sälj- och serviceyrken, gärna i fastighetsbranschen. Du har god datavana, erfarenheter av Office-paketet och goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper ses som meriterande. Vidare är du allmänbildad, omvärldsorienterad och ser det som en självklarhet att ta ansvar över ditt arbete och har struktur för att kunna hantera flera saker samtidigt.
Dessutom vill vi att du har en hög social förmåga och trivs med att hitta lösningar tillsammans med andra kollegor. Och framför allt att du vill bidra till vår vision: att ha Sveriges mest nöjda hyresgäster!
Till sist är det viktigt att du delar SigtunaHems värderingar som är:
• Nytänkande vi rör oss framåt
• Fokuserade vi tar ansvar
• Tillsammans vi hjälps åt
ÖVRIGT
- Vad erbjuder vi dig?
SigtunaHem är del av den svenska allmännyttan. Vi är certifierat för miljö- och kvalitetsledning enligt ISO 14001 och ISO 9001. Vi sitter i fina och ljusa lokaler i Märsta med bara någon minuts promenad från Märsta station, hit tar du dig enkelt med både pendeltåg och SJ-tåg.
Här får du ett fritt och omväxlande arbete där du får många stimulerande arbetsuppgifter och kontakter med olika slags människor. Vi står inför spännande utmaningar, med både ny- och ombyggnationer, i en av landets snabbast växande och mest attraktiva kommuner med nära till allt.
Vi erbjuder också ett gediget förmånspaket bestående av bland annat flexibla arbetstider, kort dag före röd dag, arbetstidsförkortning, friskvårdsbidrag, subventionerad naprapat och kompetensutveckling.
Vi strävar efter en jämn ålders- och könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund.
Vi tillämpar i regel sex månaders provanställning.
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.