Serviceinriktad Kundserviceadministratör

Serviceinriktad Kundserviceadministratör

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som är en erfaren Kundserviceadministratör till vårt team. Vi söker dig som är självständig och trivs med varierande och utvecklande arbetsuppgifter.

Om tjänsten
Som kundserviceadministratör är du vårt ansikte utåt och möter kunder dagligen. Tillsammans med kollegor på kundservice ansvarar du för intern och extern service. Arbetsuppgifterna varierar vilket gör att den ena dagen inte är den andra lik.

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat ansvar för felanmälan, inkommande samtal, nyckelhantering samt posthantering och övriga förekommande administrativa arbetsuppgifter. Inom kundservice ingår även ansvar för intern service såsom att se över konferensrum och göra olika beställningar.

Vi söker dig som har

- Gymnasieutbildning
- Erfarenhet från kundservice inom bostadsbranschen eller annan servicebransch såsom hotell/reception.
- God datorvana, exempelvis Officepaket och IT-system
- God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på både svenska och engelska.

Personliga egenskaper
Vi har höga krav på din känsla för service, så för att passa för denna roll behöver du vara mycket serviceinriktad och flexibel. Du brinner för att hjälpa andra människor och du har en mycket god samarbetsförmåga. Du tar egna initiativ och du är prestigelös inför att hantera olika arbetsuppgifter på både hög och låg nivå.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Välkommen till vår arbetsplats
Hos oss får du vara en del av ett litet företag som ger dig breda utvecklingsmöjligheter. Alla medarbetare får en egen utvecklingsplan för att stimulera och utmana till yrkesmässig och personlig utveckling så att vi tillsammans kan uppnå våra övergripande affärsmål.

Vår värdegrund är en viktig plattform för vårt arbetssätt, vilket innebär att vi arbetar långsiktigt , är engagerade, kunniga och ansvarstagande!

Vi vill att alla medarbetare ska må bra och vara friska så därför satsar vi på hälsofrämjande insatser och förmåner, regelbundna hälsoundersökningar och friskvårdsbidrag.
Balansen mellan arbete och privatliv är viktig, så vi erbjuder personalstöd som ger rådgivning inom juridiska, ekonomiska och psykosociala frågor. För att behålla den höga trivseln anordnar vi sociala aktiviteter, där hela organisationen har möjlighet att träffas.

Vårt kontor ligger centralt i Solna med några minuters gångavstånd till Solna Centrum, T-bana, bussar och tvärbana.
Vi är en rökfri arbetsplats. På Signalisten är vi ca 80 medarbetare.

Varför ska du jobba på Signalisten?
Läs mer om oss och vad vi kan erbjuda dig på www.signalisten.se

Tillsättning
Önskad tillsättning så snart som möjligt enligt överenskommelse.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid som inleds med 6 månaders provanställning.

Arbetstider Schemalagda arbetstider måndag - torsdag 8:00 - 17:00 och fredag 8:00 - 15:00.

Förlängda arbetstider vid inflytt
Första vardagen varje månad mellan september - maj är arbetstiden förlängd till 18.30, om det infaller på en måndag-torsdag. Infaller det på en fredag är arbetstiden förlängd till 16.30. Under juni – augusti gäller ordinarie arbetstid.

Ansökan
Registrera din ansökan så fort som möjligt då vi intervjuar löpande, dock senast 2023-08-31.
I ditt CV vill vi att du visar att du matchar kvalifikationerna som nämns i annonsen. Kompetensmatchningstest kommer att användas i rekryteringsprocessen.
Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar på något annat sätt än via vår hemsida.
Vi kommer att kalla till digitala intervjuer löpande och kan komma att anställa innan ansökningstiden gått ut.

Frågor om tjänsten
Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Elisabeth Latosek-Kovacs, Marknadschef elisabeth.latosek-kovacs@signalisten.se

Frågor om rekryteringsprocessen
Om du har frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Annika Tysk, HR Konsult annika.tysk@signalisten.se

Annonsering och rekryteringsval
Observera att vi redan gjort vårt val av annonseringsforum och rekryteringsmetod, varför vi avböjer oss säljare inom dessa områden.

Signalisten är Solna stads allmännyttiga bostadsstiftelse. Tillsammans med det helägda dotterbolaget Solnabostäder äger och förvaltar Signalisten cirka 4 000 hyresrätter, 300 lokaler och 6 000 bilplatser runt om i Solna. Stiftelsens uppdrag är att bidra till bostadsförsörjning och utveckling av stadsmiljön i Solna.

Stora underhållsprojekt tillsammans med vårt Projekt 1000, som är ett uppdrag att bygga 1000 nya lägenheter i Solna fram till år 2025, ger Signalisten en spännande tid i en expansiv region med stora utmaningar.

Visst vill du vara med oss och utveckla Signalisten och Solna!

Kontaktpersoner på detta företaget

Olivia Öhrström

Sammanfattning

Besöksadress

Skytteholmsvägen 39 A
None

Postadress

Box 1104
Solna, 17122

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024