Serviceinriktad kundservicemedarbetare

Serviceinriktad kundservicemedarbetare

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Vi söker nya kundservicemedarbetare som brinner för att ge förstklassig service och använda telefon och mail som sitt främsta verktyg.

Som kundservicemedarbetare kommer du att vara företagets ansikte utåt. För att lyckas behöver du inte bara vara kunnig och professionell utan också personlig, pedagogisk och lugn. Ambition och driftkraft värderas minst lika högt som din bakgrund. Har du ett teknikintresse är detta en merit dock inget krav. För att vara aktuell för tjänsten krävs det att har en avslutad gymnasieutbildning och mycket goda kunskaper i det svenska och engelska språket, såväl i tal som skrift. Kan du fler nordiska språk är detta en merit.

Personprofil
Du bör trivas med ett högt arbetstempo och att jobba i team. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som nyanställd kommer du att erbjudas en full utbildning för att snabbt komma in i din nya roll.

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som kundtjänstmedarbetare.


Övrigt
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: 08.00-17.00
Plats: Malmö

Företagspresentation
Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos kundföretaget.
Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Jesper Wahlgren på jesper.wahlgren@performiq.se

Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Almgren
073-353 75 14
Caroline Palm

Henrik Petré

Carl Henrik Monsén

Lina Beaman

Åsa Almgren

Edvard Sjöberg
073 353 75 13
Christian Simon

Henrik Petré

Hanna Mattsson
0733-53 75 17

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 september 2022
  • Ansök senast: 28 oktober 2022

Besöksadress

Birger Jarlsgatan 34
None

Postadress

Sveavägen 159
Stockholm, 11346

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024