OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som Kundservicemedarbetare hos oss så kommer du att ingå i ett av våra kundservice-team och tillsammans ansvara för att ge våra kunder service i världsklass samt bidra till en bättre framtid för miljoner människor. I rollen så inspirerar och coachar du även våra kunder till ett ökat sparande och på så vis så hjälper vi dem till en bättre framtid! Vi är stolta över att vinna kundernas förtroende 12 år i rad, och nu har du möjligheten att vara med och bidra!
Vad du kommer göra hos oss
Att jobba på vår Kundservice innebär att alltid sträva efter att ge våra kunder en upplevelse som överträffar deras förväntningar. Vi är serviceinriktade, lyhörda och tillmötesgående för att ge en personlig upplevelse. Du möter kunden via telefon och mejl, och hjälper dem med frågor om bland annat sparande och investeringar.
Kundservice på Avanza präglas av våra fyra värderingar; Kundfokus, Ansvarstagande, Nytänkande och att det ska vara Kul att gå till jobbet! Vi vill också att våra anställda ska växa hos oss så här får du möjlighet att ta stort ansvar för vår kundupplevelse.
Tjänsten är på heltid med 6 månaders provanställning där du kommer att få möjlighet att utveckla dig mer inom kundservice och bank.
Vem är du?
Vi tror att du som söker vill bidra med ditt genuina intresse för att ge kunden bästa tänkbara service. Du trivs med att jobba tillsammans med dina kollegor i teamet och känner stort engagemang för både ditt och dina kollegors ansvarsområden. För att vara framgångsrik i rollen så bör du ha ett genuint intresse för att coacha människor och känner dig hemma i kundserviceyrket.
Vi ser gärna att du har:
- Erfarenhet av kundservice, gärna via telefon
- Grundläggande gymnasieutbildning
- Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift
Arbetstempot är stundtals högt så för att trivas med det behöver du även vara stresstålig och ha förmågan att snabbt kunna fatta beslut och kommunicera det till kunden. I takt med att kundupplevelsen ständigt utvecklas och förbättras kommer även arbetssätten på Kundservice att förändras, och därför ser vi att du trivs i en miljö som är föränderlig och blir alltmer digitaliserad.
Vad får du hos oss?
- Kul på jobbet!Vi gillar att ha kul på jobbet och tror att det i kombination med en hög innovationstakt, samarbete och balans mellan arbete och fritid är ett bra recept på framgång. Dessutom har vi många eldsjälar som driver olika aktiviteter, så det finns garanterat något för alla!
- Möjlighet att påverkaHos oss får du ett spännande, intensivt och utvecklande jobb som ger stort utrymme för egna initiativ. Tillsammans kan vi hjälpa våra kunder till en bättre framtid genom att våga tänka nytt, ta ansvar och ha roligt på vägen!
- Förmånliga förmånerFörutom att du blir en del av ett peppat gäng med ovanligt stark vi-känsla, får du lite extra på köpet. Du får bra förmåner, som tjänstepension, extra bra kontovillkor, bolån, optionsprogram, ett generöst friskvårdsbidrag och vidareutbildning är något vi värderar högt.
Träffa en kollega!
Nyfiken på att läsa mer om hur det är att jobba hos oss? Möt vår kollega Sami (https://career.avanza.se/pages/medarbetarportratt-ks?preview=true) - kanske är han även din nya kollega snart?
https://career.avanza.se/pages/kundservice?preview=true)
Ansök till branschen bästa kundservice!
För att ansöka så klickar du på knappen ”skicka ansökan”. Skicka gärna din ansökan snarast då urvalet sker löpande, dock senast 1 maj 2022.
Kandidater som kommer till första steget i rekryteringsprocessen kommer bjudas in till att göra en personlighetsskattning och ett logiktest, för att vi ska få en bättre förståelse för din profil. Du får ta del av dina resultat och förhoppningsvis lära dig mer om dig själv.
Erbjudanden från rekryteringsföretag/annonssäljare undanbedes.