Serviceinriktad kundservicemedarbetare till ett framgångsrikt företag

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Brinner du för service och vill alltid göra det lilla extra för kunden? Vill du arbeta i en miljö där den ena dagen inte är den andra lik? Då är detta en tjänst för dig.

Dina arbetsuppgifter kommer främst vara att ta emot inkommande samtal, mailkontakt med kunder, administrera bokningar, hantera avtal samt parkeringstillstånd. Du ska på ett föredömligt sätt hjälpa kunderna med alla frågor de kan tänkas ha.

Du kommer att ingå i ett härligt arbetslag som värdesätter samarbetei härliga lokaler strax utanför Stockholms city.

Arbetstider: Kontorstider.
Start: Omgående.
Omfattning: Heltid, 6 månader med chans till förlängning.
Anställningsform: Du kommer att vara anställd av oss på Magna och arbeta som konsult ute hos kund.


Kundföretaget
Kunden är ett internationellt bolag som satsar på kvalité i alla led och har en tydlig profil, ett solitt resultat, vänlig personal samt en stark finansiell bas.

Din profil
För att passa in i denna roll ser vi att du är en van datoranvändare samt har en god tangentbordsvana så att du kan skriva och prata i telefon samtidigt. Du har erfarenhet av kundservice sedan tidigare, alternativt erfarenhet av hotell, reception eller annat servicerelaterast yrke. Du är van att arbeta med flera system samtidigt och är därför noggrann och strukturerad.

Som person är du social, engagerad och nyfiken. Du gillar att arbeta i team likväl självständigt. Vidare behärskar du svenska och engelska i såväl tal som skrift. Vidare har du en bra telefonröst och ett förtroendegivande sätt att tala med kunder.

För kunds räkning begär vi ett utdrag från Polisens belastningsregister.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Sandra Erdös på tel. 08-501 685 18 alternativt sandra.erdos@magna.se. OBS! Vi tar inte emot några ansäkningar via mail.

Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.

Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Henriksen

Louisa Björklund

Frida Bergman

Marcus Nilsson

Marcus Nilsson
076-6778778
Christian Vikander
070 512 49 15
Christian Vikander
08 - 121 502 04
Jessica Tollstoy

Johanna Lindholm

Ann-Sofie Widlund Stendalen
08-501 685 11

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MAGNA AB
  • 3 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, mer än 6 månader
  • Publicerat: 17 mars 2017

Besöksadress

Industrigatan 4A, Stockholm
None

Postadress

Industrigatan 4A
Stockholm, 11246

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024