Serviceinriktad kundsupport till Stena Recyceling i Linköping

Serviceinriktad kundsupport till Stena Recyceling i Linköping

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av kundservice och gillar att bygga kundrelationer? Är du driven och har en vilja att utvecklas? Då kan rollen som kundsupport till Stena Recyceling i Linköping vara något för dig!


Just nu söker vi efter en nyfiken och serviceinriktad kundsupport till Stena Recycelings i Linköping. Som kundsupport bemöter du dagligen företagets kunder genom telefon, mejl och digitala kanaler. På ett lyhört och serviceinriktad sätt vägleder och löser du kundens nuvarande och framtida behov. I ett nära samarbete med övriga medarbetare och avdelningar på anläggningen uppnås bästa möjliga resultat genom hela värdekedjan. Du kommer ingå i team Östergötland som arbetar med anläggningarna i Skänninge, Linköping, Norrköping och Nyköping. Du blir en viktig del i en grupp där samarbete, glädje och omtanke är ledord. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss 

Ansvarsområden
I rollen som kundsupport är du ansikte utåt och möter dagligen Stena Recycelings kunder. Genom kontakt via telefon, mail och andra digitala kanaler löser du kundens nuvarande och framtida behov. Du vägleder kunder genom lyhördhet och kompetens. Du ingår i ett nära samarbete med övriga medarbetare på anläggningarna, men även med de andra medarbetarna i Kundserviceorganisation i regionen. 

Arbetstider
Heltid, 100%. 
Ort: Linköping
Uppdraget avser starta så snart som möjligt, enligt överenskommelse och kommer till en början pågå fram till 2022-08-31 med chans till förlängning. 

Kvalifikationer
Vi erbjuder en tjänst med högt tempo och varierande uppgifter, där förändringar och flexibilitet är vardag. Vi lägger stor vikt i dina personliga egenskaper och för att trivas i denna roll ser vi att du är driven, lösningsorienterad, har en vilja att utvecklas och tycker det är roligt att bygga kundrelationer. 
Gymnasieutbildning eller motsvarande. 
Arbetslivserfarenhet av kundservice/kundtjänst. 
Goda kunskaper i Ms Office och digitala affärssystem. 
B-körkort.
Mycket goda kunskaper i Svenska och Engelska. 

Det är meriterande om du även har säljerfarenhet och en kundfokuserad bakgrund.



För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
2022-02-25, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Alice Lindell, alice.lindell@randstad.se

Om företaget
Stena Recycling är Sveriges ledande återvinningsbolag där vi arbetar med och utvecklar cirkulära återvinningslösningar inom alla typer av verksamheter. Vi är ca 1600 medarbetare på 90 anläggningar runt om i Sverige. För oss är en trygg arbetsplats viktigt och vi sätter alltid säkerheten först. Vi är ett bolag som kan erbjuda utveckling i många riktningar och vi uppmuntrar våra medarbetare att prova på olika roller och områden. När våra medarbetare växer, växer vi som företag. På vår karriärportal kan du läsa mer om några av våra medarbetare och du kan också följa vår vardag på Instagram @lifeatstenarecycling.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 februari 2022
  • Ansök senast: 25 februari 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024