OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu för Upsales räkning en serviceinriktad Kundsupport. Upsales hjälper företag att öka försäljningen med det webbaserade säljstödsystemet Upsales CRM, sälj- och ledarskapsevent samt böcker och filmer inom framgångsrik försäljning.Vår framtida agendan handlar främst om fortsatt offensiv tillväxt samtidigt som bolaget arbetar intensivt med att utveckla erbjudandet mot marknaden.Du kommer att bli en del av vår kundsupport.Detta innebär att du ansvarar för att sköta löpande kontakt med våra kunder och hjälpa våra kunder med de frågor och problem som dyker upp vid användandet av CRM-systemet.Du kommer även utbilda våra kunder hur de på bästa sätt använder systemet.Ditt viktigaste mål är att säkerställa att våra kunder får den hjälp de behöver och du hjälper kunderna att öka användningen och nyttan av CRM-systemet. Exempel på arbetsuppgifter: - Implementera CRM-system för nya kunder som tecknat avtal.- Hjälpa befintliga kunder med löpande support och teknisk hjälp.- Assistera kunderna vid anpassningar och konfigurering av CRM-system.- Löpande utveckla intern dokumentation, manualer samt utbildningsmaterial.- Importera information till kunders system från t.ex. excel-filer.- Följa upp kunder som inte använder systemet och hjälpa dom att komma igång.- Löpande följa upp ärenden och sköta kontakt med kund (återkoppling och återrapportering).Vi tror att du är handlingskraftig, har ett naturligt driv och du förväntas självständigt ta tag i saker som dyker upp.Du är en pragmatisk person som är en riktig "doer", har en förståelse för vad som gör ett företag framgångsrikt och som har förmåga att prioritera rätt uppgifter utifrån uppsatta mål.Erfarenhet från försäljning eller arbete i en säljorganisation är meriterande. Placering i centrala Stockholm. I denna rekrytering samarbetar vi med Human Performance.Märk den med "SUPPORT".Vi arbetar med löpande urval.
Kontaktpersoner på detta företaget
Human Resources Manager Otto Wetterström
0737334041