OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som gillar att arbeta i ett högt tempo med mycket kundkontakt. Just nu söker vi serviceinriktade personer till kundsupport/kundtjänst till Riksbyggens kundservice i Kalmar.
Arbetsuppgifterna består av inkommande samtal där du hjälper kunder med olika typer av ärenden som fakturafrågor och felanmälningar gällande fastigheter. Som kundsupport/kundtjänst arbetar du även med viss del administrativa uppgifter och e-posthantering. Riksbyggen arbetar mycket med utbildningar, coaching och gemensamma målsättningar för att personalen ska utvecklas och trivas i sin roll som kundsupport/kundtjänst samt bidra till verksamhetens utveckling.
Uppdraget är på heltid med varierande arbetstider vilket kan innebära kvällar, helger och i vissa fall även nattpass. Anställningen är långsiktig och börjar med 6 månaders provanställning. Anställningen börjar med betald utbildning i ca 4 veckor.
Vem är du?
Vi söker dig som gillar att jobba i ett högt tempo. Du är ansvarsfull, kundorienterad, engagerad och har lätt att se lösningar. Viktigt är att du gillar att fokusera på att nå uppsatta mål och att utföra arbetet inom utsatt tid. Vidare är du en öppen och social person som kan arbeta både självständigt och i grupp. Du vill bidra med god trivsel och ett positivt klimat i arbetsgruppen.
För att passa till denna tjänst ser vi att du innehar följande:
• En utbildning på lägst gymnasienivå
• Goda kunskaper inom Office-programmen
• Du talar och skriver svenska flytande och med god kvalitet
• Erfarenhet från servicebranschen, gärna inom kundservice, reception eller butik.
Arbetet som kundsupport/kundtjänst erbjuder:
• Schemaläggning på heltid
• Varierande arbetsuppgifter
• Trivsam och välkomnande arbetsmiljö
• Stor gemenskap och härlig stämning
• Coachande och stöttande ledarskap
• Möjlighet till friskvård på arbetstid i form av massage
Om du tycker att tjänsten låter intressant samt passar in på ovanstående beskrivning tveka då inte med att skicka in din ansökan till oss redan idag då urval och intervjuer sker löpande.
Ansöker gör du via vår hemsida, www.uniflex.se
Du skickar din ansökan via vår hemsida www.Uniflex.se
Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.
Vi ber dig att utelämna information om följande i dina ansökningshandlingar; etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexualliv.
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering.
Uniflex finns i Sverige, Norge, och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.
På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling
Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lina Haynes
Jonas Edberg
Emelie Willman
Lovisa Dahlqvist
Jennie Karlsson
Magnus Lantz
Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio
Silje Bergström Tronsmoen
Tina Häggström