OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som gillar att arbeta i ett högt tempo med mycket kundkontakt. Just nu söker vi serviceinriktade personer till kundsupport/kundtjänst till Riksbyggen kundservice i Kalmar.
Arbetsuppgifterna består av inkommande samtal där du hjälper kunder med olika typer av ärenden som fakturafrågor och felanmälningar gällande fastigheter. Som kundsupport/kundtjänst arbetar du även med e-posthantering. Riksbyggen arbetar mycket med utbildningar, coaching och gemensamma målsättningar för att personalen ska utvecklas och trivas i sin roll som kundsupport/kundtjänst samt bidra till verksamhetens utveckling.
Uppdraget är på heltid med varierande arbetstider vilket kan innebära kvällar, helger och i vissa fall även nattpass. Anställningen är långsiktig och börjar med 6 månaders provanställning. Anställningen börjar med betald utbildning i ca 4 veckor.
Uppdragsstarten är den 21 april 2023.
Vem är du?
Vi söker dig som gillar att jobba i ett högt tempo. Du är ansvarsfull, kundorienterad, engagerad och har lätt att se lösningar. Viktigt är att du gillar att fokusera på att nå uppsatta mål och att utföra arbetet inom utsatt tid. Vidare är du en öppen och social person som kan arbeta både självständigt och i grupp. Du vill bidra med god trivsel och ett positivt klimat i arbetsgruppen.
För att passa till denna tjänst ser vi att du innehar följande:
• En utbildning på lägst gymnasienivå
• Goda kunskaper inom Office-programmen
• Du talar och skriver svenska flytande och med god kvalitet
• Erfarenhet från servicebranschen, gärna inom kundservice, reception eller butik.
Arbetet som kundsupport/kundtjänst erbjuder:
• Schemaläggning på heltid
• Varierande arbetsuppgifter
• Trivsam och välkomnande arbetsmiljö
• Stor gemenskap och härlig stämning
• Coachande och stöttande ledarskap
• Möjlighet till friskvård på arbetstid i form av massage
Om du tycker att tjänsten låter intressant samt passar in på ovanstående beskrivning tveka då inte med att skicka in din ansökan till oss redan idag då urval och intervjuer sker löpande.
Ansöker gör du via vår hemsida, www.uniflex.se
Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.
På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling
Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.