OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobbeskrivning
Är du en serviceinriktad och engagerad person? Älskar du att hitta lösningar på problem och ser det som en utmaning? Då ska du söka till oss!
Nu söker vi dig som vill arbeta som kundtjänstmedarbetare hos vår kund i Linköping. Du kommer att sitta i moderna lokaler hos Releasy ute på Mjärdevi där det finns goda förbindelser med kollektivtrafik.
Arbetsuppgifterna består av att besvara inkommande samtal från privatpersoner där frågorna i huvudsak rör kundernas medlemsskap eller e-handel. Mail, chatt, och administration kan också förekomma. I dessa samtal ska du på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto ”den bästa kundupplevelsen”.
Releasy har en karriärtrappa med olika fokus och mål där man kan växa och göra karriär inom kundtjänsten, ju högre upp i trappan man kommer desto fler belöningar och förmåner tillkommer. Coachning och kontinuerlig feedback ges av din teamleader med syfte att kunna bidra till din fortsatta utveckling.
Releasy Customer Management är en av Sveriges ledande aktörer inom kundservice och försäljning. Med över 30 års erfarenhet inom branschen har företaget samlat på sig en solid expertis inom kundservice, vilket möjliggör leverans av den bästa kundupplevelsen för dig och dina kunder. Här arbetar man ständigt med att utveckla sina medarbetare. Har du det rätta drivet kan den här arbetsplatsen vara startskottet för din karriär inom branschen!
Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är förlagda måndag-söndag med varierande arbetstider mellan 06:00-23:00. Du kommer gå en betald grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem som du kommer att arbeta med.
Utbildningsstart: 1/5
Personliga egenskaper
Då dina primära arbetsuppgifter är att hjälpa kunder med deras ärenden ser vi gärna att du trivs i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har en hög arbetsmoral. Meriterande är om du tidigare har arbetat med service. Vi lägger givetvis stor vikt på personlig lämplighet.
Vi söker dig som behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du ska besitta en mycket god datorvana och är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt.
Krav för tjänsten:
– Fullständiga gymnasiebetyg
Anställningsgrad: 100%.
Lön: Enligt kollektivavtal.
Tjänsten är ett konsultuppdrag med anställning hos Uniflex Bemanning.
Låter det här som någonting för dig? Sök idag hos www.uniflex.se!
Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.
Vi ber dig att utelämna information om följande i dina ansökningshandlingar; etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexualliv.
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering.
Uniflex finns i Sverige, Norge, och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.
På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling
Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lina Haynes
Jonas Edberg
Emelie Willman
Lovisa Dahlqvist
Jennie Karlsson
Magnus Lantz
Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio
Silje Bergström Tronsmoen
Tina Häggström