Serviceinriktad kundtjänstmedarbetare sökes!

Serviceinriktad kundtjänstmedarbetare sökes!

Arbetsbeskrivning

Har du längtat efter en spännande möjlighet att vara med i starten av en framgångssaga? Har du en passion för service och ett öga för att lösa problem? Vi söker nu en kundtjänstmedarbetare som kan trivas på en dynamisk arbetsplats där det är en ära att vara ansiktet utåt och där du kommer göra en verklig skillnad för företagets kunder. Välkommen till en arbetsplats där du får möjlighet att utvecklas i en spännande bransch. Sök idag och bli en del av sagan, urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Rollen som kundtjänstmedarbetare är avgörande för att säkerställa att företagets kunder får den service de förtjänar. Du kommer att vara den första kontaktpersonen och spela en central roll i att lösa kundärenden och säkerställa att leveranser och kommunikation flyter smidigt. Uppdraget är placerat i Mölndal och start är omgående. Detta är ett långsiktigt uppdrag där man inleder anställningen som konsult men där mycket goda chanser att bli över rekryterad finns. Arbetet är förlagt på vardagar, dagtid mellan 7-16. Arbete på plats på kontoret i Mölndal är prioriterat men möjlighet till distansarbete emellanåt finns.

Vår kund kommer ta hand om sin nya medarbetare från dag ett med en introduktionsvecka som ger dig en bred översikt av företaget och dess verksamhet. Fokus ligger också på teambuilding, vilket hjälper dig att snabbt känna dig hemma i kunds värmande arbetsklimat.

Du erbjuds
- En spännande bransch med mycket problemlösning och möjlighet att specialisera dig.
- En varm och vänlig atmosfär med en blandning av åldrar och kön.
- Varierande arbetsdagar där ingen dag är den andra lik.
- Möjlighet att lära dig nya produkter och utvecklas i din roll.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hantera telefonsamtal och kundordrar, även när informationen är begränsad
* Lösa problem och samarbeta med olika interna och externa kontaktpersoner
* Dokumentera ärenden noggrant i Salesforce
* Hantering av avvikelser & klagomål
* Övervakning av eftersläpande beställningar


VI SÖKER DIG SOM
- Har en godkänd eftergymnasial utbildning
- Talar och skriver svenska & engelska flytande då det krävs i tjänsten
- Har goda erfarenheter inom service
- Besitter god teknisk förmåga och har erfarenhet av arbete i olika system

Det är meriterande om du har
- Erfarenhet från arbete i SAP
- Tidigare erfarenhet inom kundtjänst

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

I denna roll kommer det ligga stor vikt vid personliga egenskaper.

För att lyckas i rollen har du följande:
- Strukturerad
- Innovativ
- Serviceinriktad

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 oktober 2023
  • Ansök senast: 6 november 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


4 oktober 2024

Kundtjänst (Chatt/Mejl) - Säsong

Kundtjänst (Chatt/Mejl) - Säsong

30 september 2024