OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Energihem växer och vi söker en kundtjänstmedarbetare för omgående anställning.
Vi söker fler personer till vår kundtjänst. "Hålla kunden i handen" och ha ”restaurangservice" har blivit begrepp för oss på Energihem. Vi håller en tät dialog med kunden så att den hela tiden vet vad som sker i alla lägen. Detta är speciellt viktigt när vi arbetar inom den kritiserade hantverksbranschen (mot privatkonsument) som ställer höga krav på kommunikation. Vi jobbar därför med militärisk ordning och rigorösa checklistor med checkpoints för kommunikation. Detta ger nöjda kunder och ett stabilt grepp genom hela processen när vi utför fönsterbyten, solelsmontage, takbyten osv. Vårt mål är 100% nöjda kunder med vår kommunikation.
Du behöver ha ett trevligt och professionellt kundbemötande där kundens upplevelse är i centrum. Datavana är ett krav då du dokumenterar varje led i processen. Säljvana är meriterande då du även kommer ringa och återkoppla till kunder som våra säljare besökt, för att höra om de är intresserad av en fortsatt dialog. Vi vill att du jobbat inom kundtjänst förut och att du är van att hantera privatkonsumenter. Låter det som att detta jobb skulle passa dig? Sök då omgående då vi tillsätter tjänster löpande!
Vi söker dig med tidigare erfarenhet från kundservice, och som har god förståelse för hur arbetsflödet ser ut i en kundmottagning.
Ansökan
Vi ser fram emot att tillsätta tjänsten omgående, intervjuer kommer därför hållas löpande. Ansök redan idag eftersom urvalet sker löpande.
Maila cv och personligt brev till rekrytering@energihem.com eller ring mig direkt på +46 70-960 50 15
Kontaktpersoner på detta företaget
Vice VD Nicklas Wegar
0735052156
Vice Vd Nicklas Wegar
060100036