OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Vår affärsidé är att vi skall erbjuda privatpersoner, fastighetsägare, bostadsrättsföreningar och företag en kostnadseffektiv helhetslösning avseende Bredband, TV och Telefoni, LAN-installation.
Vi är ett svenskt bolag! Vi som arbetar inom Ownit har lång erfarenhet från telekommunikation och bredbandsbranschen. Vår styrka är att vi är den enda Internetoperatören som har tagit helhetsgreppet om kunden. Detta innebär att vi installerar den senaste tekniken, att vi är engagerade och att vi tillsammans med kunden hittar en affärsmodell som passar.
Dina arbetsuppgifter
Denna tjänst på Bredbandsbolagets & Ownits kundtjänst är belägen på koncernens kontor vid Slussen i centrala Stockholm. Du kommer att hantera kundernas frågor via telefon och mail och svara på bästa tänkbara sätt. Detta innebär även att söka information internt om olika ärenden för att kunna återkoppla så snabbt och effektivt till kunden som möjligt. Frågorna kan variera från administrativa frågor, fakturafrågor samt etablering av fiber till kundens fastighet. Du kommer även att informera kunden om övriga produkter och tjänster. Det viktigaste i tjänsten är ett enkelt och professionellt bemötande där kunderna får hjälp direkt via telefon, mejl eller chat. Tjänsten är belagd på vardagar under vanliga kontorstider. Verksamheten utvecklas ständigt och alla i gruppen är med och bidrar till bättre verktyg och processer för att hjälpa kunderna. Teamet är ett ungt gäng som älskar teknik och service.
Du kommer att jobba med några av de bästa kundservicemedarbetarna i branschen som flera gånger fått nomineringar och utmärkelser i sin branschkategori. Du kommer att vara med och utveckla ett ungt och växande företag. Här blir du en av företagets viktigaste representanter då du, tillsammans med dina kollegor, ska vara företagets ansikte utåt. Då hög kundnöjdhet är av högsta vikt är det viktigt att du kan leverera över kundens förväntningar och följa upp varje ärende fram tills att vi har nått en lösning för kunden. För dig som vill finns alla möjligheter att växa med företaget.
Tjänsten är en inledande konsultlösning. Detta innebär att du inledningsvis blir anställd hos 2Complete för att längre fram få möjlighet till anställning hos Bredbandsbolaget & Ownit.
Din profil
För att trivas hos Bredbandsbolaget & Ownit tror vi att du tycker om en social och omväxlande roll där kundkontakt utgör en stor del av arbetet. Du tycker om att arbeta med telefonen som redskap och drivs av att hjälpa kunderna och på så sätt skapa trygghet. Andra viktiga egenskaper är din lösningsorienterade och ansvarstagande inställning till varje ärende och förmåga att skapa långsiktigt förtroende. Givetvis är du också noga med att hålla tider.
Är det dig vi söker? Skicka in din ansökan omgående då vi träffar personer löpande. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Joel Claeson: 0704975518 // joel@2complete.se
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi tillsätter tjänster inom hela tjänstemannaområdet från juniora tjänster till chefer- och specialister.
2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson