OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en kundtjänstmedarbetare med fantastisk kommunikativ förmåga, stark servicekänsla och god telefonvana. Här erbjuds ett uppdrag i centrala Umeå på ett globalt företag. Är det dig vi söker?
Uppdraget är på heltid och startar från 2023-03-01 och pågår i 6 månader till att börja med.
Intervjuer och urval sker löpande, uppdraget kan tillsättas innan sista ansökningsdag så ta chansen och skicka din ansökan redan idag. Varmt välkommen!
Om tjänsten
Du kommer att bli en del av ett engagerat team som jobbar i centrala Umeå, tillsammans hjälper och servar ni kundens svenska kunder. Dina arbetsuppgifter kommer vara varierande och består bland annat av att ta emot inkommande samtal från kunder, besvara frågor över både telefon och mail samt att guida våra kunder till olika lösningar.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av:
• Faktura- och reskontrafrågor
• Återbetalningar
• Informera våra kunder om gällande avtalsvillkor
• Övriga avtalsadministrativa uppgifter
Detta uppdrag pågår över sommaren och det är viktigt att du som söker är tillgänglig under hela perioden.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Du kommer vara kundens första kontakt genom telefon och mail där du kommer att hjälpa till med frågor inom avtal, faktura och flytt. Det är både privata och företagskunder som du bemöter och du är en viktig del i att vårda och utveckla kunderna, självklart med ett trevligt och professionellt bemötande. I kundkontakten kommer du även att erbjuda kunder relevanta produkter och tjänster.
Utöver att ha kontakt med kunden blir det även ditt ansvar att administrera de uppgifter som kommer in samt de ärenden som kan uppstå.
Vem är du?
• I rollen som kundtjänstmedarbetare söker vi dig med en fullständig gymnasieutbildning.
• Du har tidigare erfarenhet av service med god datorvana, till fördel med tidigare erfarenhet av kundservice.
• Du behärskar svenska och engelska såväl i tal som skrift.
• Det är meriterande med erfarenhet av att ha arbetat med att tolka villkor och avtal.
Vi söker dig som har lätt för att lära och vi ser gärna att du har minst ett par års arbetslivserfarenhet. Som person är du noggrann, serviceminded och utåtriktad. Då vi jobbar tillsammans i team så är det viktigt att du är en lagspelare. Då arbetstempot ibland är högt så är det viktigt att du kan hantera stressiga situationer.
Om verksamheten
Att hitta rätt person till rätt plats - det är vår kärnkompetens. Vi rekryterar chefer och specialister till praktiskt taget alla branscher, små som stora företag, inom såväl privat som offentlig sektor. Har du rekryterats av Poolia vet du att vår process är kvalitetssäkrad. Våra rekryterare kan din bransch, därför tar vi totalansvar för alla moment, från kravprofil till uppföljning. Men viktigast av allt är förstås resultatet: att du är rätt person på rätt plats.
Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.
Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.
Kontaktpersoner på detta företaget
Hanna Sjöberg
0720750235
Hanna Sjöberg
Rebecca Pettersson
090-160532
Hanna Sjöberg
Rebecca Pettersson
Natalie Lindwe
072-074 20 21
Natalie Lindwe
072-074 20 21
Rebecca Pettersson
+4690160532
Rebecca Pettersson
+46725344340
Rebecca Pettersson
090160532