Serviceinriktad lageransvarig till Motiva Nordica

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för Motiva Nordicas räkning en serviceinriktad lageransvarig som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med omgående start.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en serviceinriktad lageransvarig till Motiva Nordica. Företaget tillhör Establishment Labs koncernen som tillverkar och säljer medicinsk utrustning. Det svenska kontoret är relativt nystartat och befinner sig nu i en expansiv fas och söker en driven och positiv lagspelare som vill vara en del av deras framgång. Kontoret är beläget i Stockholm.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mejl kring tjänsten går till oss. Du kommer till en början att vara anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund, med möjlighet att övergå till anställning hos kund efter 6 månader.

Som lageransvarig kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter såsom exempelvis att ansvara för att lagret är välfyllt, packa och skicka ut produkter samt ansvara för inventeringar. Alla transport sker fysiskt samt digitalt därför ser vi att du har goda IT-kunskaper. Tjänsten är på heltid med omgående start och arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08:00 - 17:00.

ARBETSUPPGIFTER

Som Lageransvarig kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som följande:

- Packa produkter och säkerställa att all nödvändig dokumentation finns med
- Beställa upphämtning från lager och leverans till kunder i Sverige, Norge och Danmark
- Ordna med retursedlar och upphämtning av returer från kunder till lager
- Beställa produkter från det europeiska lagret för påfyllning av lager
- Utföra inventering av lager kvartalsvis
- Hantering av utgångna produkter för återsändning i tid


VI SÖKER DIG SOM

- Har minst 2 års erfarenhet av service och liknande arbete
- Har goda IT-kunskaper samt mycket goda kunskaper inom Officepaketet
- Är flytande i svenska och har mycket goda engelskakunskaper, i både tal och skrift


Det är meriterande om:

- Du har erfarenhet av systemet SAP
- Du har erfarenhet av export utomlands, dokumentation av tullpapper, proforma


Som person är du driven, positiv och brinner för att leverera service på hög nivå. Du är lösningsorienterad och van vid att hantera flera saker samtidigt. Vidare är du flexibel, van att arbeta i högt tempo och en riktig doer.Du är en lagspelare som även trivs med att arbeta självständigt, har en god social förmåga och gillar att hjälpa andra. Det är viktigt att du vill jobba både med support och drift för att du ska trivas i den här rollen.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 maj 2021
  • Ansök senast: 11 juli 2021

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


18 november 2024

18 november 2024

14 november 2024