OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en proaktiv lagspelare som tycker om att ligga steget före och ser nya lösningar i ditt koordinerande förhållningssätt? Söker du en arbetsplats där du får möjlighet att utvecklas i din roll och där ingen dag är den andra lik? Är du redo att använda dina erfarenheter och kunskaper inom logistik och koordinering för att på bästa sätt hjälpa dina kunder inom fordonsindustrin? Om svaret är ja - tveka inte att skicka in din ansökan!
Vi kan erbjuda dig en spännande och utvecklande tjänst som logistikkoordinator i ett drivet, internationellt team där innovation står i centrum och där ditt dagliga arbete blir en del av hela kedjan inom logistikflödet.
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid. Behovet är omgående och uppdraget löper under sex månader.
Arbetsuppgifter och vem vi söker
Du kommer att ingå i ett team om sju personer och dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:
- Prisuppdateringar
- In- och utfasning av komponenter
- Inköp där du säkerhetsställer att kund får det antal de har beställt vid rätt tidpunkt
Detta är ett jobb för dig som inspireras och motiveras av att jobba i team. Som person tänker vi att du är social och strukturerad samt en fena på att koordinera och hitta lösningar på de behov som uppkommer.
För att axla den här rollen behöver du ha en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller logistik kombinerat med en tidigare arbetslivserfarenhet inom logistikområdet, gärna från en internationell miljö. Goda kunskaper inom Microsoft Office, med betoning på Excel är önskvärt då du kommer att använda programmet i ditt dagliga arbete. Vidare behöver du ha flytande svenska och engelska i tal och skrift samt inneha B-körkort.
Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Amanda Karlsson på 076-647 16 53. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet.
I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.
Varmt välkommen med din ansökan!
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88